استقلال 42 روز بعد از تعطیلی؛ حال همه خوب است

به گزارش مالزی ارزان، استقلالی ها 42 روز است که یکدیگر را ندیده اند اما تحقیق درباره آنها نشان می دهد همه حال خوبی دارند و انفرادی تمرین می نمایند.

استقلال 42 روز بعد از تعطیلی؛ حال همه خوب است

از آخرین تمرین گروهی تیم استقلال 42 روز می گذرد. 15 اسفندماه بود که فرهاد مجیدی به دلیل لغو مسابقات لیگ برتر (به خاطر شیوع ویروس کرونا) 10 روز به بازیکنانش استراحت داد تا پس از آن، بار دیگر دور هم جمع شوند. اما ستاد مبارزه با کرونا گفت با شیوع بالای این بیماری، تمرینات گروهی و باز بودن اماکن ورزشی هم منع قانونی دارد و باید تیم ها از جمع شدن کنار هم خودداری نمایند، به همین خاطر هر کدام از بازیکنان مجبور شدند به استراحت بیشتری بپردازند و از اواسط اسفند هم کنار هم نباشند.

خارجی های استقلال که به کشور خود بازگشتند و داخلی ها هم اکثراً مثل وریا غفوری، کاپیتان استقلال و ارسلان مطهری، مهاجم این تیم به زادگاه شان رفتند تا در کنار خانواده خود باشند.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به بازیکنان تیمش برنامه تمرینی داده که آنها باید طبق آن بدن های خود را آماده نگه دارند. استقلالی ها با GPS تمرین می نمایند و هر 3 روز این GPS ها تحویل باشگاه داده می گردد تا اطلاعاتش را خالی نمایند. بازیکنان ایرانی با برنامه مشخصی که کادر فنی استقلال در نظر گرفته اند، در فضای باز و خارج از خانه به تمرین هوازی می پردازند.

اما بازیکنان خارجی استقلال مثل هروویه میلیچ در خانه به تمرینات خود می پردازند. از آنجا که این بازیکن به دلیل شیوع کرونا نمی تواند به خیابان های کرواسی برود تا تمرینات هوازی خود را انجام دهد، بالاجبار در خانه تمرین می نماید. البته او تنها گزارش تمرینی خود را به کادر فنی تحویل می دهد و ویدئویی از نحوه تمرینات خود نمی فرستد. شیخ دیاباته، دیگر بازیکن خارجی استقلال هم در خانه تمریناتش را انجام می دهد. در واقع خارجی ها بیشتر از ایرانی ها ترس از خارج شدن از منزل را دارند و ترجیح می دهند در محل سکونت خود بدن ها ی شان را آماده نگه دارند.

جالب است که مجیدی برخلاف تیم رقیب، یعنی پرسپولیس که این روزها تمرینات گروهی برگزار نموده اند، بازیکنانش را از تمرین کردن کنار هم منع و اعلام نموده بهتر است هر کدام از آنها به صورت اختصاصی و جداگانه تمرین نمایند تا اتفاق ناگواری برای هیچ یک از آنها نیفتد. البته این سؤال پیش می آید که اگر بر حسب شنیده هایی که می گویند محتمل است مسابقات در هفته دوم خردادماه برگزار گردد، آیا بازیکنان استقلال با بدن های کاملاً آماده به لیگ بازمی گردند؟

آنطور که پرسپولیسی ها در سالن های بدنسازی حاضر شده اند، آیا استقلالی ها که با تمرینات قطعاً سبک تر (با توجه به نبود امکانات و نحوه تمرین آنها) روزگارشان را سپری می نمایند، می توانند با شرایط برابر لیگ را ادامه دهند؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 161

به "استقلال 42 روز بعد از تعطیلی؛ حال همه خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 42 روز بعد از تعطیلی؛ حال همه خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید