اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات
به گزارش مالزی ارزان، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال نمایند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال نمایند.
در این اطلاعیه آمده است:
ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی 111.IR ارسال کنید.
همچنین شماره تماس 6133 در تهران و شهرستان ها با 6133-021 آماده پاسخگویی است.
منبع: خبرگزاری دانشجو