اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به گزارش مالزی ارزان، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال نمایند.

اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواست ها و شکایات خود را به وسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی 111.IR ارسال کنید.

همچنین شماره تماس 6133 در تهران و شهرستان ها با 6133-021 آماده پاسخگویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 657

به "اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید