اقدامات سه ماهه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح شد

به گزارش مالزی ارزان، اقدامات معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سه ماهه گذشته در دولت سیزدهم تشریح شد.

اقدامات سه ماهه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رایزنی و پیگیری مراحل تصویب طرح ها و لوایح مرتبط با وزارتخانه از جمله طرح های تقویت امنیت غذایی کشور و برطرف موانع تولیدات کشاورزی، تسهیل صدور مجوز های کسب و کار، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت- اصل 85، اصلاح قانون شورا های اسلامی کار، لایحه نحوه یاری های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لایحه تصویب مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی 1981 و پروتکل 2002 مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی و لایحه مقاوله نامه بازرسی کار 1947 از جمله مهم ترین اقدامات این معاونت در حوزه امور مجلس در این سه ماه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، در راستای تعامل مناسب و مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چهار نشست مشترک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فراکسیون های مجلس و هفت نشست در کمیسیون های مجلس هماهنگ و برگزار گردید.

بعلاوه آقای دکتر عبدالملکی با حضور در صحن علنی مجلس گزارشی از عملکرد اشتغال و اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه کل کشور به نمایندگان ارائه کرد.

لازم به ذکر است، با پیگیری های صورت گرفته، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 132 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (مجموعا 168 ملاقات) در این مدت ملاقات و درخواست ها و مسائل مطرح شده در مورد حوزه های انتخابیه را آنالیز کرد.

بعلاوه، برگزاری نشست های شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارتخانه در استان ها، دریافت مصوبات و تدوین و تهیه مجلد سه ماهه و ارائه به معاونین وزیر، روسای سازمان ها و صندوق ها و بانک های تابعه و مدیران اجرایی استان ها، تهیه گزارش سفر مدیران وزارتخانه و مصوبات مربوطه، جمع آوری گزارش عملکرد واحد های کار و خدمات اشتغال منطقه ها آزاد تجاری و ویژه مالی، تهیه، تدوین و به روز رسانی شناسنامه استان ها، ارتباط و تعامل موثر با مدیران کل استان ها به منظور پیگیری احتیاج های استانی از واحد های ستادی در دستور کار نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1176

به "اقدامات سه ماهه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات سه ماهه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید