اقدام توئیتر درباره یکی از پست های ترامپ

به گزارش مالزی ارزان، ایرنا نوشت: توئیتر روز شنبه به یکی از توئیت های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بدلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی برچسب زده و دسترسی به آن را محدود کرد.

اقدام توئیتر درباره یکی از پست های ترامپ

به گزارش تارنمای هیل، ترامپ در توئیتی خطاب به رای دهندگان ایالت کارولینای شمالی نوشت: اطمینان حاصل کنید که برگه های رای شما زود شمرده، امضا و فرستاده می گردد. به محل های رای گیری بروید و ببینید که آرای شما شمرده می گردد.

وی همچنین ادامه داد: اجازه ندهید آرای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند.

توئیتر با گفت که بدلیل نقض قوانین این شبکه و خصوصا تشویق مردم به دو بار رای دادن یعنی رای پستی و رای حضوری پرچسب زده است.

توئیتر اضافه نمود که توئیت ترامپ حذف نمی گردد بلکه دسترسی به آن محدود شده و لایک یا بازنشر کردن و پاسخ دادن به آن امکان پذیر نخواهد بود.

توئیتر پیش از این نیز به توئیت های ترامپ برچسب زده بود. حدود 3 ماه پیش نیز به یکی از توئیت های که در آن معترضان را تهدید نموده بود، بدلیل رفتار اهانت آمیز برچسب ترویج خشونت زد.

ترامپ در توئیتی نوشت که هرگونه کوشش معترضان برای ایجاد منطقه خودمختار در شهر واشنگتن دی سی با نیروی زور جدی روبرو خواهد شد.

پیش آن، معترضان در بخشی از شهر سیاتل در غرب این کشور منطقه خودمختار تشکیل داده بودند.

این منطقه خودمختار پس از آن تشکیل شد که به دنبال قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس آمریکا، اعتراض های گسترده ای در این کشور شروع شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 409

به "اقدام توئیتر درباره یکی از پست های ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام توئیتر درباره یکی از پست های ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید