تحلیلگر عراقی: آمریکایی ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می فرایند

به گزارش مالزی ارزان، یک تحلیلگر عراقی ضمن اشاره به شکست مذاکرات بغداد و واشنگتن گفت که آمریکایی ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می فرایند.

تحلیلگر عراقی: آمریکایی ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می فرایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران کامل بیاتی تحلیلگر سیاسی عراقی در تبادل نظر با سایت المعلومه گفت که آمریکا به وسیله مذاکرات میان بغداد و واشنگتن یا پس از سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به آمریکا نیروهای خود را از عراق بیرون نمی کشد و نظامیان بیگانه و به ویژه آمریکایی ها تنها با زور و فشار از کشور خارج خواهند شد.

این تحلیلگر عراقی در ادامه تأکید کرد که مذاکرات با طرف آمریکایی شکست خورده است و اصرار ترامپ بر ابقای نیروهایش در خاک عراق٬ درهای آتش را به روی آنها خواهد گشود.

وی اضافه کرد که امتناع آمریکا از بیرون کشیدن نظامیانش از عراق یا مشخص شرایط غیرممکن٬ با حمله و فشار سیاسی عراقی ها برای اخراج آنها از خاک کشورشان روبرو خواهد شد.

کامل بیاتی اعلام کرد که دولت آمریکا باید قبل از رویارویی با آتش و خشم عراقی ها عاقلانه رفتار و نیروهای خود را از عراق خارج کند؛ به ویژه اینکه مجلس موضع خود را در رد حضور آمریکایی ها اعلام نموده و این به معنای چراغ سبز برای اخراج آنها چه به وسیله روندهای سیاسی و توافق و چه با زور است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 363

به "تحلیلگر عراقی: آمریکایی ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر عراقی: آمریکایی ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید