ترکیب استقلال مقابل الهلال لو رفت؟

به گزارش مالزی ارزان، اگر استقلال در روز های آینده اقدام به جذب شیمبا یا گزینه های دیگر کند و ایضاً تمدید بعضی بازیکنان که اکنون در فهرست خروج قرار دارند (مطهری و اسماعیلی) در دستور کار قرار گیرد، ممکن است ترکیب استقلال اندکی تغییر کند، اما 90 درصد از ترکیبی که فرهاد مجیدی در بازی با الهلال عربستان به کار خواهد گرفت این ترکیب است:

ترکیب استقلال مقابل الهلال لو رفت؟

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال

دروازه بان: سید حسین حسینی

مدافعان: سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی (دانشگر)

هافبک ها: وریا غفوری (احمد موسوی)، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس (آرش رضاوند)، ابوالفضل جلالی (متین کریم زاده)

مهاجمان: جعفرسلمانی، بابک مرادی، امین قاسمی نژاد

جابجایی استقلال هنوز به انتها نرسیده و مدیران این باشگاه در تلاشند گزینه های مد نظر را به خدمت بگیرند، اما عمده تغییراتی که با جذب بازیکنان نو در ترکیب استقلال ایجاد خواهد شد، در خط حمله است.

برای مثال جذب شیمبا سبب حضور این بازیکن در ترکیب اصلی می گردد که احتمالاً یکی از میان بابک مرادی یا جعفر سلمانی از ترکیب استقلال بیرون می فرایند. تمدید قرارداد با مطهری و اسماعیلی، تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهد نمود، اما احتمالاً حتی اگر این دو بازیکن هم به هر علت به فهرست بازگردند در بازی با الهلال به کار گرفته نخواهند شد، چون جزو بازیکنانی خواهند بود که دیر به تمرینات استقلال اضافه می شوند.

ترکیب فوق روش 3-4-3 را پیش روی مان قرار داده، اما استقلال ابزار بازی با چهار دفاع را هم در اختیار دارد و احتمال اینکه فرهاد مجیدی به این سیستم رو بیاورد هم وجود دارد. چنانچه استقلال از روش سه دفاع به چهار دفاع تغییر شرایط دهد یزدانی و مرادمند در برهه کنونی شانس بیشتری برای بازی در دفاع میانی دارند و ابوالفضل جلالی و یکی از میان وریا یا موسوی در دفاع چپ و راست به کار گرفته خواهند شد.

در خط میانی هم مهدی پور، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس و یکی از میان کریم زاده یا سلمانی در خط میانی قرار خواهند گرفت. در خط آتش هم با ابزار کنونی حضور امین قاسمی نژاد قطعی است و نزدیک ترین بازیکن به او بابک مرادی خواهد بود. البته استقلال در روز های آینده قطعاً تکلیف شیمبا را روشن خواهد نمود که قطعاً شانس بیشتری در قیاس با دیگر گزینه ها برای بازی در کنار قاسمی نژاد خواهند داشت. البته اصغر ملکیان، رئیس هیأت مدیره استقلال وعده جذب یک مهاجم طراز اول را هم داده است، اما قرار نیست این بازیکن که نامش هم فاش نشده تا قبل از بازی با الهلال به استقلال ملحق گردد و احتمالاً اگر این وعده صادق باشد، بازیکن مورد نظر باشگاه استقلال در لیگ برتر به یکی از عناصر کلیدی در خط آتش تبدیل می گردد.

نکته ای که نباید از آن رویگردان بود این است که استقلال هر فعالیتی هم در آینده جابجایی داشته باشد تغییر آنچنانی در خط میانی و خط دفاعش ایجاد نخواهد شد و حتی یکی از عناصر اصلی خط حمله هم معین است (امین قاسمی نژاد) و فقط باید پاسخ این سؤال پیدا گردد که چه کسی از میان بازیکنان مورد نظر کنار مهاجم سابق پدیده بازی کند.

شهرآرانیوز

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 974

به "ترکیب استقلال مقابل الهلال لو رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب استقلال مقابل الهلال لو رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید