تهدید ترامپ علیه مدارس، پاییز مدرسه ها باز نشوند، بودجه ای در کار نخواهد بود!

به گزارش مالزی ارزان، رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر بر بازگشایی مدارس در فصل پاییز اصرار و حتی تهدید کرد اگر مدارس و دانشگاه ها باز نشوند، به بخش آموزش بودجه اختصاص نخواهد داد.

تهدید ترامپ علیه مدارس، پاییز مدرسه ها باز نشوند، بودجه ای در کار نخواهد بود!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توییتی تهدید کرد در صورتی که مدارس و دانشگاه ها در پاییز بازگشایی نشوند، بودجه بخش آموزش را پرداخت نخواهد کرد.

وی نوشت: حالا که در مقیاسی عظیم شاهد آن بوده ایم و به تجریه دریافتیم که آموزش مجازی در مقایسه با آموزش در مدرسه یا دانشگاه افتضاح است. حتی به آن (نوع آموزش) نزدیک هم نیست! مدرسه ها باید در پاییز باز شوند.

ترامپ در ادامه تهدید کرد: اگر (مدارس) باز نشوند، چرا باید دولت فدرال بودجه بدهد؟ (بودجه) نخواهد داد!!!

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه هم گفته بود که دولت وی بر فرمانداران ایالت ها فشار خواهد آورد تا مدارس بازگشایی شوند. وی که در کاخ سفید صحبت می کرد، گفت: ما قصد داریم تا بر فرمانداران و هر کس دیگری فشار وارد آوریم تا مدارس را بازگشایی نمایند. این خیلی مهم است. بنابراین ما قصد داریم فشار بسیار زیادی برای بازگشایی مدارس در پاییز وارد آوریم.

ترامپ در ادامه مدعی شد که بعضی مقامات خواهان آن هستند که مدارس بسته باقی بمانند چون آن ها فکر می نمایند که این از نظر سیاسی برای آنها خوب خواهد بود.

کوشش ترامپ برای بازگشایی مدارس در آمریکا در حالی صورت می گیرد که شیوع ویروس کرونا در این کشور بار دیگر اوج گرفته است.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی شبانه روز گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 61067 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است. بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 960 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیر است.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 3،219،999 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 135،822 تن افزایش یافت.،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 310

به "تهدید ترامپ علیه مدارس، پاییز مدرسه ها باز نشوند، بودجه ای در کار نخواهد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ علیه مدارس، پاییز مدرسه ها باز نشوند، بودجه ای در کار نخواهد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید