جزئیات آماری حوادث کشور در هفته گذشته

به گزارش مالزی ارزان، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در هفته گذشته، در عین حال از آماده باش نیروها برای امدادرسانی به حوادث جوی احتمالی اطلاع داد.

جزئیات آماری حوادث کشور در هفته گذشته

به گزارش اورژانس کشور، مجتبی خالدی اظهار کرد: طی حوادث هفته گذشته از 24 آبان تا 30 آبان ماه، 442 حادثه ثبت شد. به همین دلیل مصدومیت 996 نفر و فوت 112 نفر ثبت شد. 519 نفر یعنی 52 درصد از کل مصدومان از حوادث ترافیکی بودند و کاهش 13 درصدی مسمومیت با مونوکسید کربن را نیز نسبت به هفته قبل تر شاهد بودیم.

خالدی اظهار کرد: کاهش 18 درصدی حوادث ویژه ترافیکی را داشتیم، طی هفته گذشته 92 مورد حادثه ترافیکی ویژه ثبت شد. 119 مورد نیز مسمومیت با مونوکسید کربن ثبت شد که 249نفر دچار مسمومیت و 12 نفر جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در مورد حریق و حوادثی مثل نشت گاز و انفجار در هفته گذشته 37 مورد در سامانه راهنمایی عملیات و بحران وزارت بهداشت ثبت شد که 104 نفر مصدوم و تعدادی هم جانباخته داشتیم. 32 زمین لرزه بیش از 2.5 ریشتر در هفته گذشته ثبت شد که بیشترین آن در خوزستان با چهار ریشتر بود و در سیستان با چهار و نیم ریشتر رخ داد. طی حوادث جوی نیز 12 هشدار جوی ثبت شد.

وی اضافه کرد: چهار هشدار مربوط به سواحل و دریا و شش مورد هواشناسی و دو مورد مربوط به هشدار کشاورزی بود. همچنین دستورالعملی در مورد حوادث جوی صادر شد و همچنان نیز دانشگاه ها آماده باش هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 530

به "جزئیات آماری حوادث کشور در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آماری حوادث کشور در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید