جوایز 22میلیون ریالی جشنواره فجر سکه برای 42 نفر

به گزارش مالزی ارزان، مقارن با ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جشنواره فجر سکه با شعار تراکنش بزن، جایزه ببر و همراه با جوایز ارزنده برگزار می گردد.

جوایز 22میلیون ریالی جشنواره فجر سکه برای 42 نفر

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، مقارن با ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جشنواره فجر سکه با شعار تراکنش بزن، جایزه ببر و همراه با جوایز 22 میلیون ریالی برای 42 نفر برگزار می گردد.

این جشنواره از روز یکشنبه 12 بهمن ماه لغایت چهارشنبه 22 بهمن ماه برگزار می گردد، کسانی که نسبت به انجام تراکنش در اپلیکیشن سکه اقدام نمایند، با توجه به میزان امتیازات جمع آوری شده به ازای تعداد تراکنش ها در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

به هر اندازه تعداد تراکنش های اجرا شده هر شخص در بستر اپلیکشین سکه بیشتر باشد، شانس بیشتری برای قرار دریافت در میان 42 برنده خواهد داشت که جایزه 22میلیون ریالی را خواهند برد.

در این جشنواره هر کاربر به ازای هر تراکنش و بر حسب نوع آن مانند خرید شارژ و بسته اینترنت 5 امتیاز، کارت به کارت 1 امتیاز، انواع خرید 5 امتیاز، پرداخت قبوض5 امتیاز، پرداخت های نیکوکارانه5 امتیاز و... برای قرعه کشی دریافت می نماید.

همچنین دعوت از دوستان برای شرکت در جشنواره فجر سکه برای شخص دعوت نماینده 100 امتیاز به همراه خواهد داشت.

برنامه موبایلی سکه را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند کافه بازار، سیبچه و... یا به وسیله شماره گیری کد دستوری #2741 و همچنین اطلاعات تکمیلی به وسیله وب سایت رسمی شرکت به پرداخت ملت به نشانی www.behpardakht.com دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 659

به "جوایز 22میلیون ریالی جشنواره فجر سکه برای 42 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز 22میلیون ریالی جشنواره فجر سکه برای 42 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید