خبرنگاران استاندار: جهش فراوری محور فعالیت فرمانداران مازندران گردد

به گزارش مالزی ارزان، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری به جهش فراوری ، گفت : جهش فراوری صرفا شعار سال نیست و باید محور فعالیت فرمانداران قرار بگیرد .

خبرنگاران استاندار: جهش فراوری محور فعالیت فرمانداران مازندران گردد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در نشست تخصصی با فرمانداران استان از آنان خواست تا ارتباطشان را با مردم تقویت نمایند و با شیوه های متنوع، میزان دسترسی مردم به خود را افزایش دهند.

وی تاکید نمود : نباید گسست ایجاد شده ناشی از محدودیت های کرونایی ، مانع ارتباط موثر با مردم گردد.

استاندار مازندران یکی از ماموریت های مهم فرمانداران را توجه به تحقق شعار سال با هدف کسب رضایتمندی بیشتر مردم دانست و گفت : رونق فراوری و اعتلای مالی در راستای برخورداری مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنان باید با جدیت پیگیری گردد .

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم هدف و اولویت فعالیت های ماست و در سراسر استان، فعالیت های مالی باید محور حرکت باشد.

حسین زادگان از پسماند به عنوان یک اولویت کاری مهم دیگر برای فرمانداران نام برد و بیان داشت: گردشگری یک ظرفیت توسعه ای و مالی برای استان است و در این راستا بوم گردی بویژه استفاده از ظرفیت های گردشگری آب بندان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی برطرف مسائل واحدهای فراوریی و توجه به پروژه های نیمه تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران مطرح نمود و گفت : نظارت بر بازار، جذب سرمایه گذار و مقابله با کرونا مورد اهتمام مجدانه فرمانداران باشد.

حسین زادگان در مورد برطرف مسائل واحدهای فراوریی به عنوان یکی از ماموریت های مهم فرمانداران، تاکید نمود: انتظار ما این است که فرمانداران مامن فراورینمایندگان باشند و در راستای احیای واحدهای فراوریی شبانه روزی کوشش نمایند.

وی یادآور شد: کرونا همچنان در کمین است و باید از سوی فرمانداری ها، نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار باشد.

استاندار مازندران بر کوشش برای ایمنی جاده ها، صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات و زراعت چوب تاکید نمود و گفت: کاشت نهال در نقاط مختلف استان در جهت اجرای طرح میراث ماندگار دنبال گردد.

وی کشت های گلخانه ای را از دیگر محورهای مهم فعالیت های بخش کشاورزی برای رونق مالی در استان برشمرد و از فرمانداران خواست تا پروژه های اولویت دار و راکد را پیگیری و با جدیت مسائل پروژه های راکد را برطرف نمایند.

حسین زادگان همچنین بر ضرورت تعامل با ارکان قدرت و بهره گیری از ظرفیت و توان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت رونق شهرستان تاکید نمود .

مازندران 22 شهرستان دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 272

به "خبرنگاران استاندار: جهش فراوری محور فعالیت فرمانداران مازندران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: جهش فراوری محور فعالیت فرمانداران مازندران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید