خبرنگاران خیرین سلامت خراسان جنوبی 26 طرح را در دست اجرا دارند

به گزارش مالزی ارزان، بیرجند - خبرنگاران - مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: این مجمع 26 پروژه به مساحت 16 هزار مترمربع را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که هزینه اجرای این پروژه ها حدود 410 میلیارد ریال برآورد شده است.

خبرنگاران خیرین سلامت خراسان جنوبی 26 طرح را در دست اجرا دارند

سید محمود حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از این تعداد هفت پروژه در شهرستان بیرجند، چهار پروژه در شهرستان درمیان، سه مورد در شهرستان های قاینات و زیرکوه، شهرستان های سربیشه و سرایان هر کدام یک مورد، شهرستان های فردوس و خوسف هر کدام سه پروژه و شهرستان های نهبندان و طبس هر کدام 2 پروژه در حال انجام است.

وی گفت: احداث 13 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بیش از پنج پایگاه سلامت، یک مرکز آموزش بهورزی (بزرگترین پروژه)، سه پایگاه اورژانس 115 جاده ای و شهری و خانه بهداشت از جمله این پروژه ها است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: از این تعداد بیش از هفت پروژه آماده بهره برداری است همچنین بیش از 12 پروژه تا سرانجام امسال با یاری خیرین و تامین تجهیزات مورد احتیاج به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: مجموع یاری های نقدی و غیرنقدی خیرین به حوزه سلامت استان 41 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش یافته است.

حسینی گفت: یاری های خیرین در پروژه هایی از قبیل مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه اورژانس 115، خانه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت، خرید تجهیزات مورد احتیاج برای بیمارستان ها و مراکز درمانی، یاری به بیماران احتیاجمند و صعب العلاج هزینه می گردد.

وی از اهدای 82 دستگاه یا تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی اطلاع داد و اضافه کرد: از این تعداد 45 دستگاه تجهیزات پزشکی و بقیه غیرپزشکی بوده است.

وی بیان نمود: مجمع خیرین سلامت کماکان چشم انتظار دریافت یاری های خیران برای ارتقای سلامت هموطنان است و شماره کارت 6037707000229447 و شماره حساب مهرگستر 566666748 نزد بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 211

به "خبرنگاران خیرین سلامت خراسان جنوبی 26 طرح را در دست اجرا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیرین سلامت خراسان جنوبی 26 طرح را در دست اجرا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید