خبرنگاران ساعت کاری قطارشهری مشهد به روال عادی بازگشت

به گزارش مالزی ارزان، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به درخواست شهروندان مشهدی، از امروز 22 خرداد ماه ساعات فعالیت قطارشهری در این کلانشهر به حالت عادی مشابه زمان پیش از شیوع بیماری ویروسی همه گیر کرونا بازگشت.

خبرنگاران ساعت کاری قطارشهری مشهد به روال عادی بازگشت

وحید مبین مقدم روز پنجشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران اضافه نمود: فعالیت قطارشهری مشهد اواخر اسفند ماه پارسال بخاطر پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و مبارزه با شیوع بیماری کووید 19 شیوع متوقف شد.

وی ادامه داد: در پی تلاشهای وزارت بهداشت برای مهار شیوع بیماری همه گیر، موفقیت در این راستا و مصوبه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا از ششم خرداد ماه جاری فعالیت قطارشهری مشهد دوباره شروع شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: ظرف دو هفته اخیر فعالیت خدمات حمل و نقل مسافر توسط قطارشهری در این کلانشهر با دو ساعت کاهش از ساعت شش تا 20 صورت می گرفت.

وی اضافه نمود: اینک بنا به درخواست شهروندان مشهدی و با تاکید بر لزوم رعایت کامل و دقیق موازین بهداشتی از امشب فعالیت قطارشهری در این شهر با دو ساعت افزایش تا ساعت 22 ادامه می یابد.

مبین مقدم ساعات فعالیت قطارشهری مشهد را در روزهای تعطیل نیز طی ساعات هفت تا 22 گفت.

وی ادامه داد: با هدف کاهش ازدحام جمعیت در بازه زمانی ساعات 17 تا 20 و رعایت پروتکلهای بهداشتی از دیروز 21 خرداد ماه سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط یکم قطارشهری مشهد از ساعت 17 تا خاتمه فعالیت آن یک دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: پیش از بحران بیماری ویروسی همه گیر کرونا روزانه 240 هزار نفر توسط خطوط قطارشهری در این کلانشهر جابه جا می شدند.

وی اضافه نمود: هم اینک شمار شهروندان مشهدی که روزانه توسط خطوط قطارشهری جابه جا می شوند به 80 هزار نفر کاهش یافته است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 177 هزار و 938 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان هشت هزار و 506 را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا به امروز 138 هزار و 457 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 251

به "خبرنگاران ساعت کاری قطارشهری مشهد به روال عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کاری قطارشهری مشهد به روال عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید