خبرنگاران سرکرده باند سرقت مسلحانه در خوزستان دستگیر شد

به گزارش مالزی ارزان، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه منازل و خودرو در این استان توسط پلیس آگاهی اطلاع داد.

خبرنگاران سرکرده باند سرقت مسلحانه در خوزستان دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اعلام کرد: در پی سرقت مسلحانه منازل و خودرو در سطح خوزستان به ویژه در شهرهای ماهشهر، آبادان و شادگان، موضوع با وجود پیگیری در این شهرستان ها، در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار گسترده اطلاعاتی سرکرده این باند که سابقه دار و شرور بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در حالی که قصد درگیری مسلحانه داشت در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: این دزد مسلح برای فرار از قانون خود را از طبقه دوم پایین انداخت که منجر به شکستگی پای وی شد که دستگیر، و اکنون در حال مداوا است.

وی اعلام کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری به همراه 2 خشاب و 16 فشنگ، یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه پنج تیغه خشاب و 250 فشنگ، لباس نظامی، انواع دستکش و کلاه، 2 جفت پلاک مسروقه، دستگاه پرچ پلاک و همچنین یک دستگاه خودروی پژو پارس که سابقه سرقت مسلحانه در شهرستان ماهشهر داشت به همراه مقداری طلای سرقتی کشف شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه در شهرستان های ماهشهر، کارون و شادگان اعتراف کرد.

سردار صالحی ادامه داد: تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی و همچنین دستگیری همدستان این دزد مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 658

به "خبرنگاران سرکرده باند سرقت مسلحانه در خوزستان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرکرده باند سرقت مسلحانه در خوزستان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید