خبرنگاران پرداخت 429 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

به گزارش مالزی ارزان، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از پنج هزار و 670 مددجو و نیازمند این استان در سال گذشته به مبلغ 429 میلیارد ریال اطلاع داد.

خبرنگاران پرداخت 429 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ایلام، قنبر موسی نژاد افزود: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: بیشترین احتیاج مددجویان مراجعه کننده به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده است که در این زمینه مبلغ 203 میلیارد ریال به تعداد چهار هزار و 240 نفر از افراد احتیاجمند و دارای مشکل پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل را از دیگر خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام مطرح کرد.

و گفت: در این زمینه نیز با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه 668 نفر مددجوی احتیاجمند صاحب کسب و کار شده که به این تعداد نفر 167 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

موسی نژاد توضیح داد: در زمینه یاری به تأمین مسکن احتیاجمندان نیز 58 میلیارد ریال به تعداد 767 نفر از احتیاجمندان فاقد مسکن مناسب پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به مددجویان و احتیاجمندان این استان از محل تسهیلات قرض الحسنه در سال 97 بیش از 309 میلیارد ریال بوده، توضیح داد: اعتبارات قرض الحسنه پرداخت شده سال 98 نسبت به سال 97 حدود 38 درصد افزایش داشته است.

70 هزار نفر در ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 185

به "خبرنگاران پرداخت 429 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت 429 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید