خیرین برای ساخت پایگاه های امداد جاده ای یاری نمایند

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد بر استفاده از پتانسیل خیران برای تکمیل و تجهیز پایگاه های امدادرسانی در شهرستان ها تاکید نمود.

خیرین برای ساخت پایگاه های امداد جاده ای یاری نمایند

به گزارش خبرنگاران، عباس احدپور در ملاقات فرماندار شهرستان تفت، خواهان یاری خیرین جهت ساخت پایگاه های امداد جاده ای مورد احتیاج استان شد و اظهار کرد: باید از پتانسیل خیران برای تکمیل و تجهیز پایگاه های امدادرسانی در شهرستان ها استفاده کرد.

وی در این ملاقات نقش فرمانداران را در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر موثر دانست و گفت: همیشه هماهنگی و تعامل ویژه رؤسای شعب با فرمانداران را به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها مورد تاکید ویژه قرار داده ایم.

مدیر عامل هلال احمر استان توضیحاتی نیز در خصوص طرح های نیمه تمام و پایگاه امداد جاده ای تفت ارائه کرد و با اشاره به این که خدمات هلال احمر برای نجات جان مردم، آموزش یاری های اولیه است، ابراز امیدواری کرد که فرمانداری تفت در این راستا با جمعیت هلال احمر این شهرستان همراهی خوبی داشته باشد.

محمود زارع فرماندار شهرستان تفت نیز در این ملاقات که بخشدار گاریزات نیز در آن حضور داشت، با تشریح شرایط ویژه این شهرستان به لحاظ جغرافیایی، راه های مواصلاتی و جاذبه های گردشگری، خواهان راه اندازی خانه هلال در بخش گاریزات این شهرستان شد.

وی در این رابطه با اعلام آمادگی فرمانداری برای اختصاص یک مدرسه در بخش گاریزات برای راه اندازی خانه هلال، گفت: در مرحله دوم، 70 میلیون برای تجهیز این خانه هلال به خودرو نجات و 30 میلیون برای تجهیز این مدرسه صورت خواهد گرفت و در اختیار هلال احمر قرار خواهیم داد.

وی به استفاده از ظرفیت های هلال احمر در حل مسائل اجتماعی اشاره نمود و گفت: یکی از برنامه های شهرستان در مهار آسیب های اجتماعی ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی است که هلال احمر ظرفیت خوبی در اجرای طرح های مختلف مرتبط با این حوزه دارد.

زارع اضافه کرد: با توجه به این که کارگروه آموزش همگانی نیز برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته است، خواهان فراگیری و افزایش آموزش های امدادی در بین کارکنان ادارات و سایر اقشار مختلف مردم هستیم.

وی گفت: هلال احمر بازوی پرتوان و قدرتمند در هنگام حوادث و بحران هاست و سایر ادارات شهرستان بایستی در هنگام احتیاج با این نهاد عام المنفعه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار تفت از یاری 50 میلیونی فرمانداری شهرستان جهت تکمیل پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری جمعیت هلال احمر هرچه زودتر شاهد بهره برداری و افتتاح این پایگاه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 38

به "خیرین برای ساخت پایگاه های امداد جاده ای یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرین برای ساخت پایگاه های امداد جاده ای یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید