فارس من، برقراری پرواز از اسپانیا برای بازگرداندن دانشجوها

به گزارش مالزی ارزان، معاون وزیر علوم گفت: بازگشت دانشجوها به طور مستقیم توسط وزارت امور خارجه و با هماهنگی وزارت بهداشت پیگیری می شود و برنامه ریزی برای برقراری پرواز بین ایران و اسپانیا برای بازگشت دانشجوها در دست انجام است.

فارس من، برقراری پرواز از اسپانیا برای بازگرداندن دانشجوها

به گزارش خبرنگار گروه گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درباره سرگردانی دانشجویان ایرانی در اسپانیا برای بازگشت به کشور بر لزوم برقراری پرواز اضطراری برای دانشجوهای گرفتار در اسپانیا تاکید کرده اند.

خبرنگار آخرین شرایط بازگرداندن دانشجوها از اسپانیا را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری کرده است.

تلاش برای برقراری پرواز بین ایران و اسپانیا برای بازگرداندن دانشجوها

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در این باره به خبرنگار گفت: این موارد مستقیم توسط وزارت امور خارجه و با هماهنگی وزارت بهداشت آموزش پزشکی پیگیری می شود.

وی گفت: سفارت خانه ها در این باره هماهنگی های لازم را انجام می دهند و دانشجو ها در سفارتخانه ها برای بازگشت ثبت نام می کنند و تعداد افرادی که متقاضی بازگشت هستند معین می شود و سپس وزارت امورخارجه پروازهایی را برای بازگرداندن این افراد هماهنگ می کند.

صدیقی اضافه کرد: با توجه به لغو پروازها، برقراری پروازها بین کشورها با هماهنگی وزارت خانه های امور خارجه انجام می شود و طبق آخرین اطلاع من در این باره وزارت امور خارجه در حال برنامه ریزی و تلاش برای برقراری پرواز برای بازگرداندن دانشجو است.

ویدئوی زیرا را ببنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 213

به "فارس من، برقراری پرواز از اسپانیا برای بازگرداندن دانشجوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، برقراری پرواز از اسپانیا برای بازگرداندن دانشجوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید