مرگ 470 بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش مالزی ارزان، وزارت بهداشت انگلیس گفت طی 24 ساعت گذشته حدود 470 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به ثبت رسیده است.

مرگ 470 بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز شنبه در گزارش روزانه خود درباره جدیدترین آمارهای مربوط به شیوع ویروس کرونا و مرگ ومیر بر اثر ابتلا به این ویروس گفت که طی 24 ساعت گذشته 468 نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان باخته اند.

وزارت بهداشت انگلیس آمار کلی قربانیان کرونا در این کشور را حدود 34500 نفر اعلام نموده است که با در نظر دریافت این رقم، انگلیس همچنان از لحاظ آمار قربانیان کرونا رتبه اول اروپا و رتبه دوم دنیا را برای خود حفظ نموده است.

البته گفتنی است که آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

چندی پیش نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد؛ این رقم بیش از 2 برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه 22 آوریل) بود.

روز سه شنبه نیز خبرگزاری رویترز در گزارشی تعداد قربانیان کرونا در آسایشگاه های سالمندان و معلولین در انگلیس طی دوره 8 هفته ای منتهی به اول می (12 اردیبهشت) را دست کم 20 هزار نفر برآورد کرد.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تا به امروز بالغ بر 240 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است که حدود 3500 مورد از آنها مربوط به 24 ساعت گذشته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 228

به "مرگ 470 بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 470 بیمار مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید