ملانیا از ترامپ خواست شکست را بپذیرد

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران : شبکه سی ان ان اطلاع داد که همسر رئیس جمهور نیز از وی خواسته تا شکست در برابر جو بایدن، نامزد حزب دموکرات را بپذیرد.

ملانیا از ترامپ خواست شکست را بپذیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سی ان ان اطلاع داد که ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا نیز به جمع گروهی پیوسته که از دونالد ترامپ درخواست نموده که به شکست اعتراف نموده و نتیجه انتخابات را بپذیرد.

همچنین دو منبع مطلع اطلاع داده بودند که جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به وی پیشنهاد داده است که شکست در انتخابات را بپذیرد.

درست لحظاتی بعد از آنکه سی ان ان، جو بایدن را بعنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا معرفی کرد، ترامپ به وسیله ستاد انتخاباتی خود با صدور بیانیه ای اظهار داشت که بایدن عجله دارد تا به دروغ خود را بعنوان برنده معرفی کند و هنوز فاصله زیادی تا انتها رقابت وجود دارد.

ترامپ در بیانیه خود وعده داد که نبرد حقوقی ستاد انتخاباتی وی از فردا (دوشنبه) شروع خواهد شد و توضیح داد: تا زمانیکه مردم آمریکا شمارش صادقانه آراء که شایسته آنهاست و دموکراسی طلب می نماید، به دست نیاورند، آرام نخواهم گرفت.

از طرف دیگر، کیت بدینگفیلد معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن و کامالا هریس شنبه شب اظهار داشت که هیچ ارتباطی بین بایدن و ترامپ یا نمایندگان ستاد انتخاباتی دو طرف از زمان اعلام نتایج به نفع بایدن در اوایل روز شنبه به وقت محلی صورت نگرفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 499

به "ملانیا از ترامپ خواست شکست را بپذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانیا از ترامپ خواست شکست را بپذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید