وزارت بهداشت: متقاضیان واکسن آسترازنکا درخواست خود را ثبت نمایند

به گزارش مالزی ارزان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنکا احتیاج دارند از روز های آینده می توانند با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی درخواست خود را ثبت نمایند.

وزارت بهداشت: متقاضیان واکسن آسترازنکا درخواست خود را ثبت نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وزارت بهداشت روز چهارشنبه در اطلاعیه شماره 5 خود توضیح داد: افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنکا احتیاج دارند از روز های آینده می توانند با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور درخواست خود را ثبت نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: در هر دانشگاه علوم پزشکی کمیته سه نفره ای با مسئولیت آنالیز درخواست ها وجود دارد که به افراد واجد شرایط دریافت این واکسن، ضمن اطلاع از عوارض تزریق واکسن یادآوری، یک یا دو نوبت واکسن آسترازنکا افزون بر واکسن هایی که قبلا دریافت کردند، تزریق می گردد.

البته تزریق واکسن های یادآوری بعد از اخذ رضایت از این افراد درخصوص عوارض احتمالی آن، صورت می گیرد.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، با توجه به اینکه بین دو نوبت واکسن یادآوری ضروری است حداقل یک ماه فاصله وجود داشته باشد، از این رو افرادی که در آینده مسافرت خارجی دارند درخواست خود را در اولین زمان ممکن به دانشگاه علوم پزشکی اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1070

به "وزارت بهداشت: متقاضیان واکسن آسترازنکا درخواست خود را ثبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت: متقاضیان واکسن آسترازنکا درخواست خود را ثبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید