کرونا همچنان سد ورزش خوزستان ، لغو مسابقات انتخابی کشتی

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/خوزستان رقابت های انتخابی تیم های کشتی آزاد و فرنگی خوزستان به دلیل شرایط قرمز استان لغو شدند.

کرونا همچنان سد ورزش خوزستان ، لغو مسابقات انتخابی کشتی

احمد عبدالخانی، رییس هیات کشتی خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: رقابت های انتخابی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان و جوانان خوزستان که قرار بود با عنوان یادواره شهدای سلامت از پنجم تا هفتم فروردین ماه در اهواز برگزار شود، به دلیل تشدید شرایط قرمز در سطح استان لغو شدند.

وی با اشاره به پاسخ استعلام مرکز بهداشت شرق اهواز، افزود: مرکز بهداشت در پاسخ به استعلام هیات کشتی خوزستان برای برگزاری ان مسابقات مطرح نمود، باتوجه به شرایط قرمز خوزستان و شهرستان اهواز تا اطلاع ثانوی امکان برگزاری مسابقات گروهی و انفرادی در سطح شهرستان به خصوص در سالن های سرپوشیده و فاقد تهویه مناسب وجود نخواهد داشت که بر اساس این استعلام و باتوجه به این که سلامت ورزشکاران خط قرمز هیات بوده و از هر چیزی مهم تر است، مسابقات استانی لغو شد.

رییس هیات کشتی خوزستان درباره چگونگی انتخاب اعضای تیم استان برای حضور در رقابت های کشوری پیش رو نیز گفت: قرار است کمیته فنی تشکیل شود و بر اساس آن و نظر اعضا، کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.

وی در خاتمه نیز مطرح نمود: تمام تلاش ما این است که بهترین کشتی گیران رده های سنی نوجوانان و جوانان انتخاب شوند تا خوزستان بتواند بهترین نتایج را کسب کند. ضمن این که تمام کشتی گیران خوزستانی با بهترین تدارکات به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 772

به "کرونا همچنان سد ورزش خوزستان ، لغو مسابقات انتخابی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان سد ورزش خوزستان ، لغو مسابقات انتخابی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید