یوونتوس به دنبال بازگرداندن کین به تورین

به گزارش مالزی ارزان، باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن مهاجم پیشین خود، دست به کار می شود.

یوونتوس به دنبال بازگرداندن کین به تورین

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد؛ باشگاه یوونتوس نسبت به بازگرداندن مویزه کین به جمع راه راه پوشان تورین علاقه مند است، از این رو در حال مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه های این مهاجم ایتالیایی است. مدیران باشگاه یوونتوس خود را آماده ارائه پیشنهادی به باشگاه اورتون می کنند که به واسطه آن بتوانند با قرارداد قرضی دو ساله و با تعهد به خرید، مهاجم 20 ساله آبی پوشان مرسی ساید را به تورین بازگردانند.

مویزه کین 20 ساله که از سال 2010 عضو باشگاه یوونتوس بود، در سال 2016 پیروز شد به تیم اصلی این باشگاه راه یابد و در 21 بازی برای راه راه پوشان تورین آمار هشت گل زده را از خود بر جای بگذارد. در ادامه این مهاجم ایتالیایی به خاطر فرصت کمی که در یوونتوس برای بازی کردن داشت، تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 27.5 میلیون یورو راهی اورتون شد. او اما در این تیم انگلیسی نتوانست خودی نشان دهد و در 33 بازی فصل اخیر تنها دو گل به ثمر رساند.

یوونتوس در حالی در جستجوی یافتن جانشینی برای گونسالو ایگواین به نام مویزه کین رسیده است که سه باشگاه ایتالیایی اینتر، رم و ناپولی هم شرایط این مهاجم ایتالیایی را زیر نظر دارند. کین که تا سال 2024 تحت قرارداد اورتون است، ارزشش در بازار نقل وانتقالات 25 میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 383

به "یوونتوس به دنبال بازگرداندن کین به تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس به دنبال بازگرداندن کین به تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید