2 سناتور به کرونا مبتلا شدند، هشدار درباره رشد ابتلا در آمریکا

به گزارش مالزی ارزان، نتیجه تست ویروس کرونای 2 سناتور دیگر آمریکایی نیز مثبت اعلام شده است.

2 سناتور به کرونا مبتلا شدند، هشدار درباره رشد ابتلا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، الیزابت وارن و کوری بوکر سناتورهای آمریکایی روز یکشنبه اعلام نمودند که نتیجه تست ویروس کرونای آنها مثبت بوده ولی علائم این بیماری در آنها خفیف بوده است.

در حالی که موارد تازه ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر به سرعت رو به افزایش است و نگرانی ها درباره توسعه فزاینده سویه اومیکرون این ویروس تشدید شده است، 2 سناتور دیگر آمریکایی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وارن سناتور دموکرات 72 ساله استان ماساچوست با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: من 3 دوز واکسن کرونا را تزریق نموده بودم ولی نتیجه تست من مثبت اعلام شده است.

بوکر 52 ساله سناتور دموکرات استان نیوجرسی نیز در توئیتر نوشت: روز یکشنبه متوجه شدم که نتیجه تست کرونای من مثبت بوده است. من به تازگی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده بودم. مطمئن هستم که اگر واکسن نزده بودم، علائم بسیار سختی از این بیماری را پیدا می کردم.

این در حالی است که روز آدینه نیز شرکت هواپیمایی ساوث وست ایرلاینز اعلام نمود که گری کیلی رئیس این شرکت به ویروس کرونا مبتلا شده است. وی چهارشنبه گذشته در یک نشست تخصصی در مجلس سنا شرکت نموده بود.

هشدار درباره رشد ابتلا به کرونا در آمریکا

آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا هشدار داده است که ایالات متحده طی هفته های آینده با رشد فزاینده موارد ابتلا، بستری و فوت به خاطر شیوع سریع سویه اومیکرون روبرو خواهد شد.

وی در مصاحبه با سی ان ان اضافه کرد: متاسفانه تصور می کنم موارد ابتلا، بستری و فوت به خاطر شیوع سریع و فزاینده سویه اومیکرون ویروس کرونا طی هفته های آینده تشدید گردد. پیش بینی من این است که طی هفته های آینده فشار زیادی به سیستم بیمارستانی آمریکا وارد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1124

به "2 سناتور به کرونا مبتلا شدند، هشدار درباره رشد ابتلا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 سناتور به کرونا مبتلا شدند، هشدار درباره رشد ابتلا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید