آشنایی با برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران برای جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران، از روش های ارسال متنوع و مختلفی استفاده می نماید که یکی از جدیدترین آن ها، روش ارسال امروز است. این روش سفارش های شما را در همان روز به شما تحویل می دهد. البته باید توجه داشته باشید که صرفاً سفارش هایی که تا قبل از ساعت 6 بعدازظهر خریداری شوند، تا ساعت 10 شب همان روز به دست مشتریانش می رسد. اما اگر از ساعت 18 به بعد ثبت سفارش گردد، از ساعت 10 صبح فردای آن روز تحویل داده خواهند شد. این شیوه ارسال در حال حاضر، برای ساکنین شهرهای تهران و کرج در دسترس است. با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید تا شما را با برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند آشنا کنیم.

آشنایی با برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max LLA

از آنجایی که سری گوشی های آیفون 14 و 15 در کشور ریجیستر نشده اند، بازار گوشی های سری 13 همچنان داغ است و گل سر سبد آن ها یعنی آیفون 13 پرو مکس از جمله برترین گوشی های خبرنگاران به شمار می رود که ارسال امروز دارد. این گوشی هوشمند مجذوب نماینده اپل از یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس Super Retina XDR OLED بهره می برد که از ویژگی های بسیار خوبی نظیر رفرش ریت 120 هرتزی، HDR10 و حداکثر روشنایی 1200 نیتی پشتیبانی می نماید و تصاویر را با رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. تراشه 5 نانومتری A15 Bionic اپل قلب تپنده این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد که از پس انجام کوچک ترین کارها تا سنگین ترین ها بدون هیچ مسئله ای بر می آید. برای این محصول 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده و در دو رنگ خاکستری و آبی روشن در خبرنگاران به فروش می رسد.

اپل برای این محصول خود از سه دوربین با دقت 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین های اصلی، اولترا واید و تله فوتو استفاده نموده که کیفیت مثال زدنی دارند و از قابلیت فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی این گوشی هوشمند اپل به انجام وظیفه می پردازد و قابلیت فیلم برداری 4K نیز دارد. باتری با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند پرچم دار در نظر گرفته شده که با شارژر 25 وات اپل شارژ می گردد. بعلاوه این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف با حداکثر سرعت 15 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra

اگر از هواداران گوشی های اندرویدی سامسونگ هستید، باید بدانید که می توانید قدرتمندترین گوشی حال حاضر این شرکت یعنی گلکسی S23 اولترا را نیز به عنوان یکی از برترین گوشی ها خبرنگاران که ارسال امروز دارند برای خود تهیه کنید. این گوشی هوشمند که در دو رنگ مشکی و سبز در خبرنگاران در حال فروش است، نمایشگر 6.8 اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X دارد که از رفرش ریت تطبیق پذیر 120 هرتزی هم بهره می برد که در مواقع غیر ضروری تا 1 هرتز هم کاهش پیدا می نماید. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی نیز به 1750 نیت می رسد و این یعنی که شدیدترین نور آفتاب نیز مسئله ای برای استفاده از گوشی در فضای آزاد ایجاد نخواهد نمود. بعلاوه نباید بهره گیری از گواهی IP68 را از قلم بیندازیم که این یعنی حتی در استخر هم می توانید با خیال راحت از این گوشی بهره ببرید.

گلکسی S23 اولترای سامسونگ از یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی، 10 مگاپیکسلی پریسکوپی و 10 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد. دوربین این گوشی قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد که در نوع خودش فوق العاده است. بعلاوه در پنل جلویی این گوشی شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستیم که روی قابلیت های بسیار مجذوب نماینده آن نیز می توانید حساب باز کنید. ویژگی های عالی این گوشی به لطف پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 در اختیار کاربران قرار می گیرند و با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم همراه می شوند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی عالی، شارژ بی سیم با سرعت 10 وات و مجهز بودن به قلم S-Pen از دیگر ویژگی های خوب این گوشی همه فن حریف سامسونگ به شمار می رود.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH

آیفون 13، پرفروش ترین گوشی حال حاضر اپل و یکی از برترین گوشی های خبرنگاران محسوب می گردد که شما می توانید با ارسال امروز، این گوشی را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این گوشی هوشمند که نسبت به سایر گوشی های اپل قیمت مناسبی نیز پیدا نموده، مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی از جنس Super Retina XDR OLED است که از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید و کاربران به لطف حداکثر روشنایی 1200 نیتی آن، مشکل خاصی برای استفاده از گوشی در زیر نور آفتاب نخواهند داشت. این محصول از رزولوشن تصویر 1170 در 2532 بهره می برد و بدنه آلومینیومی آن از گواهی ضدآب IP68 نیز پشتیبانی می نماید.

این گوشی نیز همچون آیفون 13 پرو مکس تراشه 5 نانومتری A15 Bionic اپل را به عنوان منبع قدرت خود در اختیار دارد و با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می گیرد. دو دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و اصلی روی پنل پشتی این گوشی هوشمند اپل در نظر گرفته شده که دوربین اصلی، از قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه نباید دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد. ظرفیت باتری آیفون 13 اپل 3240 میلی آمپر ساعت است و با شارژر 25 وات در عرض کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم مگ سیف را نیز دارد.

گوشی موبایل هواوی مدل P60 Pro

اگر جزو هواداران وفادار به گوشی های هواوی هستید، بدون شک P60 Pro جزو برترین گوشی های این شرکت چینی در خبرنگاران به شمار می رود که خوشبختانه در دسته بندی کالاهای ارسال امروز قرار گرفته و کاربران می توانند از این فرصت برای خرید استفاده نمایند. این گوشی هوشمند قدرتمند مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی از جنس LTPO OLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی و نمایش یک میلیارد رنگ بهره می برد و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1220 در 2700 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این گوشی هوشمند مجذوب نماینده هواوی از سیستم عامل هارمونی OS 3.1 و استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 هم پشتیبانی می نماید.

هواوی به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند قدرتمند خود از تراشه 4 نانومتری اسپندراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده نموده که از پس انجام کارهای سنگین به خوبی برمی آید و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم نیز آن را در انجام دادن کارها همراهی می نمایند. هواوی مدل P60 Pro یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارد که از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد و قادر است در وضوح 4K فیلم برداری کند. در کنار این سنسور باید به سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو نیز اشاره کنیم که دومین مورد می تواند زوم تا 100 برابری را به صورت دیجیتال ارائه کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز از قابلیت فیلم برداری 4K را نیز به کاربران ارائه می دهد. در نهایت باید به باتری 4815 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با شارژر 88 وات به سرعت شارژ می گردد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 5

علاقه مندان به گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ، احتمالا گوشی گلکسی زد فولد 5 را به عنوان یکی از برترین گوشی های تاشوی جهان می شناسند. این گوشی مجذوب نماینده در خبرنگاران با شیوه ارسال امروز در دسترس واقع شده است و در کمترین زمان ممکن پس از خرید به دست شما می رسد. این گوشی یک نمایشگر اصلی 7.6 اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X دارد که رزولوشن تصویر 1812 در 2176 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد و نمایشگر ثانویه آن نیز 6.2 اینچی است و هر دو پنل از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی نیز پشتیبانی می نمایند. سامسونگ از لولای نوی در این گوشی تاشوی خود استفاده نموده که وقتی نمایشگر را می بندید، دو طرف به صورت کاملا موازی روی هم قرار می گیرند و هیچ فاصله ای بین آن ها دیده نمی گردد.

این گوشی تاشوی مجذوب نماینده سامسونگ به لطف اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه پرسرعت 512 گیگابایتی و 12 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5X از پس اجرای سنگین ترین اپلیکیشن های جهان به خوبی بر می آید و از یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترای واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی بهره می برد که دوربین اصلی توانایی فیلم برداری 8K را نیز دارد. بعلاوه باید به دو دوربین سلفی 4 و 10 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کنیم که عکس های با کیفیتی را ثبت می نمایند. باتری 4400 میلی آمپر ساعتی این گوشی به راحتی یک روز کامل دوام می آورد و از شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. این گوشی هوشمند مجذوب نماینده در دو رنگ مشکی و کرم در خبرنگاران به فروش می رسد.

گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 2

در بین برترین گوشی های خبرنگاران که با شیوه ارسال امروز قابل سفارش هستند، گوشی های خاص نیز دیده می شوند که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به ناتینگ فون 2 اشاره نمود. این گوشی هوشمند در پنل پشتی از LEDهایی بهره می برد که مجذوب نمایندهیت خاصی به محصول داده اند. این LEDها از 11 نوار و در کل 33 ناحیه برای نورپردازی تشکیل شده است. ناتینگ فون 2 از یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس LTPO OLED بهره می برد که پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی به همراه رزولوشن تصویر 1080 در 2412 پیکسل را برای کاربران به همراه می آورد. بعلاوه باید به حداکثر روشنایی تصویر 1600 نیتی این گوشی اشاره کنیم که برای استفاده کاربران در زیر نور شدید آفتاب کاملاً مناسب است. این گوشی مجهز به رابط کاربری اختصاصی Nothing OS 2.0 که از اندروید 13 استفاده می نماید.

ناتینگ فون 2 با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار شده که حدود 70 درصد سریع تر از نسل قبلی خود محسوب می گردد و به خوبی تمام کارهای مد نظر شما را انجام می دهد. در کنار این تراشه 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند خاص بازار، شاهد قرارگیری دو سنسور دوربین هستیم که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از سنسور سونی IMX890 استفاده می نماید و مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. ناتینگ برای دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی این گوشی هم از سنسور سامسونگ JN1 برده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. در نهایت باید به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی این گوشی اشاره کنیم که با پشتیبانی از سرعت شارژ 45 واتی در عرض حدود 55 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

اگر از هواداران گوشی های شیائومی هستید، باید بدانید که گوشی تازه نفس و نو این شرکت از سری T یعنی 13T پرو را می توانید به عنوان یکی از برترین گوشی های خبرنگاران با شیوه ارسال امروز برای خود خریداری نمایید. این گوشی هوشمند قدرتمند از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد و یک سری ویژگی های مجذوب نماینده نظیر پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتزی، حداکثر روشنایی خیره نماینده 2600 نیتی و رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد. گوریلا گلس کورنینگ 5 به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی روی پنل جلویی آن نیز دیده می گردد.

تراشه 4 نانومتری Dimensity 9200 پلاس مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم آن را در انجام کلیه کارهای سبک و سنگین بدون کوچک ترین مسئله ای همراهی می نماید. در پنل پشتی این گوشی هوشمند قدرتمند شیائومی یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 50 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که دوربین اصلی از قابلیت فیلم برداری 8K پشتیبانی می نماید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که با شارژر پرسرعت 120 واتی در عرض تنها 20 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد که این آمار در نوع خود بی نظیر است. این گوشی هوشمند با رنگ مشکی در خبرنگاران به فروش می رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 Pro

از دیگر برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند، می توان شیائومی مدل Poco F5 Pro را نام برد که به لطف ویژگی های خوبی که دارد، فروش بسیار خوبی را تجربه می نماید. این گوشی هوشمند شیائومی یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED دارد که محتواهای تصویری را با رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی هوشمند شیائومی به 1400 نیت می رسد و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می نماید. بعلاوه باید به گوریلا گلس 5 ویکتوس به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی اشاره کنیم.

تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت اجرایی Poco F5 Pro را تأمین می نماید و این کار را به یاری 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم به خوبی انجام می دهد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند میان رده شیائومی سه سنسور را درون یک ماژول مستطیلی شکل جای داده که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می گردد. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز، عکس های خوبی را به ثبت می رساند. انرژی این گوشی هوشمند از جانب باتری 5160 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 67 نیز پشتیبانی می نماید و در عرض حدود 60 دقیقه به طور کامل شارژ از صفر تا صد درصد شارژ می گردد. از دیگر مشخصه های بسیار خوب این گوشی می توان به داشتن اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری به همراه حسگر اثر انگشت اشاره نمود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

پرچم دار مالی تازه نفس سامسونگ نیز جزو برترین گوشی های خبرنگاران به شمار می رود که شما می توانید با شیوه ارسال امروز، آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. این گوشی هوشمند نو غول فناوری کره ای از لحاظ طراحی بسیار شبیه به گوشی های سال جاری سری A سامسونگ به ویژه گلکسی A54 است، اما از ویژگی های پرچم دار بهره می برد. نمایشگر این گوشی، یک پنل 6.4 اینچی از جنس Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل در اختیار کاربران قرار می دهد. سیستم عامل اندروید 13 که قابل ارتقاء به اندروید 14 نیز است به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده و رابط کاربری One UI 6 را نیز اجرا خواهد نمود.

پردازنده 4 نانومتری اگزینوس 2200 به عنوان مغز متفکر Galaxy S23 FE به ایفای نقش می پردازد و در کنار آن نیز پردازنده گرافیکی Xclipse 920 واقع شده است. پردازنده این گوشی در اجرای بازی و اپلیکیشن های کاربردی، عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه می دهد. بعلاوه باید به 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم این گوشی هوشمند نیز اشاره کنیم. پنل پشتی Galaxy S23 FE میزبان سه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو است که در مجموع عملکرد بسیار خوبی دارند. سنسور اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه را به همراه می آورد. بعلاوه دوربین سلفی این گوشی نیز با دقت 10 مگاپیکسلی به تصویربرداری می پردازد. انرژی این گوشی از جانب باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی می نماید و برای فول شارژ شدن آن به یک ساعت زمان احتیاج دارید.

گوشی موبایل آنر مدل 90

یکی از مجذوب نماینده ترین و برترین گوشی های آنر موجود در خبرنگاران ، یعنی آنر مدل 90 نیز از شیوه ارسال امروز بهره می برد. این گوشی هوشمند نمایشگری 6.7 اینچی از جنس AMOLED دارد و از رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید. این صفحه نمایش قادر است تصاویر را با رزولوشن 1200 در 2664 به کاربران نشان دهد. پردازنده چهار نانومتری اسنپدراگون 7 نسل 1 به عنوان مغز متفکر این گوشی در نظر گرفته شده که عملکرد پردازشی خوبی را به کاربران ارائه می دهد و 512 گیگابایت حافظه و رم 12 گیگابایتی آن را همراهی می نماید. این گوشی سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و عمق میدان 2 مگاپیکسلی دارد و سنسور سلفی آن نیز با دقت 50 مگاپیکسلی به انجام وظیفه می پردازد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از حداکثر سرعت شارژ 66 وات پشتیبانی می نماید.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1493

به "آشنایی با برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین گوشی های خبرنگاران که ارسال امروز دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید