احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت

به گزارش مالزی ارزان، دولت در حال آنالیز طرحی است که به موجب آن سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت از سقف 360 لیتر فراتر رود.

احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، از ابتدای سهمیه بندی بنزین اعلام شد که ظرفیت ذخیره بنزین در کارت های سوخت خودروهای شخصی، به میزان حداکثر 6 ماه با سقف ذخیره 360 لیتر است.

بامداد 24 آبان 98 بود که شاهد شروع سهمیه بندی بنزین بودیم و با توجه به اینکه اولین سهمیه بنزین در آبان ماه در کارت های سوخت شارژ شد، انتها فروردین، انتها 6 ماه ظرفیت قابل ذخیره بنزین در کارت های سوخت خودروهای شخصی است. به عبارتی اگر کسی (مالکان خودروهای شخصی) از ابتدای سهمیه بندی تا به امروز از سهمیه های بنزین خود استفاده نکرده باشد، اکنون 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خود دارد و طبق مصوبه پیشین دولت در این زمینه، امکان شارژ مجدد کارت سوخت این افراد، در ابتدای اردیبهشت ماه وجود نداشته و در واقع، سهمیه بنزین اردیبهشت ماه به این افراد تعلق نمی گیرد.

پیگیری های تسنیم حاکی از این است که دولت با توجه به شرایط کرونایی کشور، به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری افرادی که 360 لیتر بنزین در کارت های سوخت شخصی خود ذخیره شده دارند، در حال آنالیز طرحی است که سقف ذخیره در کارت های سوخت شخصی را به اندازه یک تا سه ماه افزایش دهد.

در صورت تصویب چنین طرحی، سهمیه بنزین 60 لیتری اردیبهشت ماه در کارت های سوخت خودروهای شخصی که 360 لیتر بنزین ذخیره شده دارند، شارژ خواهد شد و در صورت عدم تصویب این طرح، این افراد سهمیه بنزین اردیبهشت ماه را دریافت نخواهند کرد.

  • آیا 360 لیتر سهمیه بنزین می سوزد؟ | تغییر روش واریز سهمیه بنزین بعضی سواری ها
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 155

به "احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید