بهترین هتل های فرودگاهی را بشناسید

به گزارش مالزی ارزان، هتل های فرودگاهی به طور وسیعی در دنیا گسترش یافته اند و پر هستند از امکانات لوکس. علت اصلی ماندن در این چنین هتل هایی، دیر وقت رسیدن یا پروازهای صبح زود است که باعث می گردد وقت شما در رسیدن به فرودگاه دیگر هدر نرود.

بهترین هتل های فرودگاهی را بشناسید

خبرنگاران - در اینجا لیستی از بهترین هتل های فرودگاهی جهان را آماده نموده ایم:

1. Fairmont Vancouver Airport، ونکوور، کانادا

هتل فرودگاه Fairmont در ونکوور دارای استانداردهای خاصی است. این هتل دارای یک رستوران مجلل در لابی به همراه موسیقی زنده بوده که مهمانان بسیاری را به خود جلب می نماید. اتاق ها بسیار مدرن بوده و به نوعی مانند اتاق های اداری هستند. بجزء فاصله 30 ثانیه این هتل از محل check-in بلیط، نما و منظره بی نظیر آن است.

2. Hilton Munich Airport، مونیخ، آلمان

این هتل که از دو ترمینال 1 و 2 به یک اندازه فاصله دارد به نوعی طراحی شده که احساس می کنید در یک اقامتگاه مجلل و لوکس و کوه های آلپ هستید. سرآشپز Charles Lindbergh، منو غذایی رستوران درجه یک این هتل را هر هفته عوض می نماید و با الهام از کشورهای دیگر آن را تنظیم می نماید.

3. Crowne Plaza چانگی، سنگاپور

از لحاظ مدرنیته و معماری، سنگاپور یکی از بهترین شهرهای جهان است. این هتل باعث شده تا شان و منزلت فرودگاه چانگی حفظ گردد. هتل در محدود ترمینال 3 قرار گرفته است و به شما اجازه دسترسی به بزرگترین آبشار خانگی، درون جنگل هتل را می دهد. حمام های مرمری، نمای بی نظیر اتاق ها و طراحی فوق العاده که باعث می گردد تا نور طبیعی به هتل برسد، به زیبایی های این هتل افزوده اند.

4. Sofitel London Heathrow، لندن، انگلیس

هتل Sofitel که به وسیله پیاده رو ترمینال 5 قابل دسترسی است، بهترین انتخاب برای یک مسافر در طول شب است و بیش از 600 اتاق و سوئیت دارد که امکاناتی مانند رادیو، تلفن و یک حمام کریستالی سواروسکی بی نظیر دارد. سالن چای با دارا بودن 31 نوع چای متنوع و متفاوت یک مکان مناسب برای قبل از پرواز است.

منبع : tripsavvy , matadornetwork

منبع: چمدان
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 83

به "بهترین هتل های فرودگاهی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های فرودگاهی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید