خبرنگاران اعتراض گرگانی ها به ترافیک خیابان 5 آذر و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش مالزی ارزان، گرگان - خبرنگاران - اعتراض گرگانی ها به ترافیک خیابان 5 آذر، وجود 10 هزار معلول در گرگان و کمبود داروی بیماران صرع در استان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

خبرنگاران اعتراض گرگانی ها به ترافیک خیابان 5 آذر و چند خبر کوتاه از گلستان

جمعی از اهالی خیابان 5 آذر گرگان در تماس با خبرنگاران به افزایش حضور وانت بارهای میوه فروش در این محدوده اعتراض کردند.

این افراد از پلیس هدایت و رانندگی و شهرداری خواستند تنها جهت دسترسی به بیمارستان 5 آذر را از وجود وانت بارها پاکسازی کند.

**

بخش اندکی از علف زارها و چمن های بعضی مناطق جنگلی گرگان در آتش سوخت.

رییس سازمان آتش سوزی شهرداری گرگان گفت: با توجه به گرم شدن هوا طی روزهای اخیر و ادامه این فرایند که باعث کاش رطوبت و وزش نسبی باد می گردد، مردم از برافروختن آتش در عرصه های مرتعی و جنگلی خودداری نمایند.

مهدی قره قاشی گفت: وقوع حوادث مشابه در روزهای اخیر در گرگان مانند مناطقی از هزارپیچ و سایر نقاط استان مشاهده شده که مراجع ذیصلاح علت وقوع این آتش سوزی ها در جنگل ها را اعلام خواهند کرد.

**

رییس کل دادگستری گلستان از صدور 2 هزار رای جایگزین حبس در سه ماهه ابتدایی سال جاری در استان اطلاع داد.

**

فرماندار گرگان با اشاره به 12 هزار خانوار تحت پوشش و 10 هزار و 500 معلول ذهنی،جسمی و حرکتی ،ناشنوا و نابینای تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان گفت: خدمات رسانی به این قشر آسیب پذیر در جامعه از مهمترین اولویت های دولت است.

محمدحمیدی با اشاره به 13 مرکز نگهداری معلولان در گرگان گفت: در این مراکز 600 معلول بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند و روزانه 500 معلول نیز با مراجعه به اداره بهزیستی خدمات دریافت می نمایند.

**

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش گفت :برگزاری هر گونه مراسم جشن و عزا در تالارها، هتل ها و رستوران های این شهرستان با هدف کنترل شیوع کرونا ممنوع است.

**

فرمانده انتظامی آق قلا گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران این شهرستان 3 دزد سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

**

تعدادی از بیماران مبتلا به بییماری صرع در گلستان به کمبود دارویاکس کارپین در استان گلایه داشته و خواهان کوشش بیشتر مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان برای تامین این دارو شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 280

به "خبرنگاران اعتراض گرگانی ها به ترافیک خیابان 5 آذر و چند خبر کوتاه از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتراض گرگانی ها به ترافیک خیابان 5 آذر و چند خبر کوتاه از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید