دل پیرو: اینتر فصل جاری سری A را در بین 3 تیم برتر به خاتمه خواهد برد

به گزارش مالزی ارزان، مهاجم پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اطمینان دارد تیم تحت راهنمایی لوچانو اسپالتی رقابت های فصل جاری سری A را در بین سه تیم برتر به خاتمه خواهد برد.

دل پیرو: اینتر فصل جاری سری A را در بین 3 تیم برتر به خاتمه خواهد برد

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو دل پیرو در تمجید از تیم فوتبال اینتر که هر چهار بازی اول خود در رقابت های فصل جاری سری A ایتالیا را با برد پشت سر گذاشته است و در صدر جدول پایاپای با تیم های یوونتوس و ناپولی پیش می رود، به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این اینتر به نظر بهتر از اینتر تحت راهنمایی دو سال پیش مانچینی می آید. به نظرم آنها فصل جاری را بالاتر از فصل قبل به خاتمه خواهند برد. به نظرم آنها در خاتمه فصل بین سه تیم برتر خواهند بود.

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا که خود در زمان بازیگری اش در طول 18 فصل از رقابت های سری A در 673 بازی برای بانوی پیر به میدان رفت و 267 گل هم به ثمر رساند، با اشاره به گل زیبای پائولو دیبالا برابر ساسولو که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، گفت: واقعاً حرفی نمی گردد در خصوص ضربه ایستگاهی دیبالا زد. ضربه او خیلی استثنایی نبود و زاویه خیلی زیادی هم نداشت، اما برای تبدیل شدن به گل کافی بود. سبک بازی دیبالا چه به لحاظ گلزنی و چه به لحاظ کیفیت بازی در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: رقبا از رویارویی با دیبالا هراس دارند، حتی زمانی که او پشت ضربات ایستگاهی می ایستد نمی گردد حدس زد که چه اتفاقی قرار است، بیفتد.

یوونتوس عصر روز گذشته (یکشنبه) به لطف هت تریک دیبالای 23 ساله با نتیجه 3 بر یک بر میزبانش، ساسولو غلبه کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 22

به "دل پیرو: اینتر فصل جاری سری A را در بین 3 تیم برتر به خاتمه خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیرو: اینتر فصل جاری سری A را در بین 3 تیم برتر به خاتمه خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید