واکنش یواخیم لوو بعد از شکست برابر فرانسه

به گزارش مالزی ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد خط حمله تیمش در ملاقات برابر فرانسه راضی نیست. او به گل به خودی هوملس هم واکنش نشان داد.

واکنش یواخیم لوو بعد از شکست برابر فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان رقابت های یورو 2020 را با شکست شروع کرد. آلمان در ملاقات برابر فرانسه با گل به خودی مت هوملس بازنده شد.

یواخیم لوو در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود و ما تا خاتمه جنگیدیم. نمی توانم تیمم را به خاطر این شکست سرزنش کنم چرا که بازیکنان نهایت کوشش خود را به کار گرفتند. باید اعتراف کنم که در محوطه جریمه حریف برندگی و کارایی لازم را نداشتیم و نتوانستیم دفاع فرانسه را دور بزنیم و موقعیت جدی خلق کنیم.

او در واکنش به گل به خودی هوملس گفت: نمی توانم او را سرزنش کنم چرا که توپ سختی بود و کنترل کردنش آسان نبود.

یواخیم لوو در خاتمه گفت: به خوبی می دانستیم که فرانسه روی ضد حملات بسیار خطرناک است و به همین دلیل مهار کردن همه ضد حملات این تیم شدنی نبود. فردا روی نقاط ضعف کار خواهیم کرد تا تیم در بازی های بعدی مسئله ای نداشته باشد. هنوز فرصت جبران این نتیجه را داریم.

در دیگر ملاقات این گروه پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو مجارستان را با سه گل شکست داد تا در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 916

به "واکنش یواخیم لوو بعد از شکست برابر فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یواخیم لوو بعد از شکست برابر فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید