ویزای کار ایتالیا

به گزارش مالزی ارزان، از کجا آغاز کنیم؟

قبل از همه چیز ضروری است احتیاج های شغلی موجود را مطالعه کنیم. همانطور که اشاره شد، ایتالیا در زمینه پذیرش مهاجران کاری سخت گیر است، از همین رو، برای شغل های اشباع شده، مهاجرت و دریافت ویزای کاری تقریبا غیر ممکن است. پس از حصول اطمینان از وجود تقاضا برای تخصصتان، آغاز به یادگیری زبان ایتالیایی کنید. تسلط به زبان انگلیسی در بین ایتالیایی ها بسیار کم است و در صورت بلد نبودن زبان ایتالیایی، با مسائل زیادی روبرو خواهید شد.

ویزای کار ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پیشنهاد کاری

اگر یک کارفرما احتیاجمند نیروی خارجی باشد، باید ابتدا آگهی خود را برای مدت معینی منتشر نماید. این قانون را بسیاری از کشور های پیشرفته، جهت حمایت از شهروندان خود و کاهش نرخ بیکاری در بین آن ها دنبال می کنند. اگر در مدت معین کسی از اتباع ایتالیا خواستار شغل نبود، سپس آگهی باید در اتحادیه اروپا منتشر گردد و در صورت نبود نیروی کار، امکان استفاده از نیروی کار خارجی برای کارفرما فراهم خواهد آمد.

مراحل

پس از کسب اجازه برای استفاده از نیروی خارجی توسط کارفرما، نوبت به دریافت مجوز کار برای متقاضی می رسد. در این مرحله شما مدارکتان را برای کارفرما ارسال نموده و او جهت دریافت مجوز کار شما اقدام می نماید. پس از اتمام پیروزیت آمیز این مرحله، شما باید جهت دریافت ویزای ایتالیا اقدام نمایید. مدارک لازم عبارتند از:

کپی قرارداد

گواهی رسمی و کپی نولا اوستا

فرم تکمیل شده درخواست اقامت بلند مدت

پاسپورت معتبر با دو صفحه سفید و حداقل سه ماه اعتبار

دو قطعه عکس در قطع پاسپورت

گواهی محل اقامت در کشور ایتالیا

گواهی در اختیار داشتن منابع اقتصادی کافی برای اقامت در ایتالیا

مبلغ 116€ (یورو) بعنوان مبلغ رسیدگی به مدارک جهت صدور ویزای کاری ایتالیا

کلیه مدارک تحصیلی و آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت فرد

این مدارک در حالت کلی لازمند اما برای هر فرد شرایط فرق می نماید و کارفرما یا رابط شما، اطلاعات لازم را در خصوص مدارک اضافی مورد احتیاج به شما خواهد داد.

به وسیله ویزای تحصیلی

اگر شما پیروز شوید ویزای تحصیلی ایتالیا را دریافت کنید، هم در زمان تحصیل اجازه کار دارید و هم پس از اتمام تحصیلتان یک سال فرصت خواهید داشت تا دنبال کار بگردید. برای این کار، می توانید به وسیله آژانس های پرشمار کاریابی که در ایتالیا فعالند استفاده نموده و متناسب با تخصصتان کار پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی خبرنگاران مراجعه نمایید.

منبع: اینترنت
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 419

به "ویزای کار ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کار ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید