گزارش تصویری، قدرت معماری بیگانگان در آمریکا!

به گزارش مالزی ارزان، Light/Mass مجموعه ای از منظره ها شهری بیگانه مانند است که در شهرهای سراسر ایالات متحده یافت می گردد.

گزارش تصویری، قدرت معماری بیگانگان در آمریکا!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، عکاس Owen Davies با کاوش در معماری کلان شهرهای آمریکا، عجیب بودن این سازه ها را که در محیط های شهری آشنا ایستاده اند، آشکار می نماید. از یک تالار عجیب واقع در بالای یک بزرگراه بین ایالتی در ماساچوست گرفته تا یک نمکدان بتونی در شهر نیویورک، آنها کاملاً سورئال هستند، اما رهگذران متوجه آنها نمی شوند.

به ویژه، سازه هایی توجه این عکاس را به خود جلب نموده اند که به وسیله معماران و برنامه ریزانی طراحی شده اند که آینده ای آرمان شهری روشن را برای کسانی که در شهرهای بزرگ آمریکا زندگی می نمایند، متصور بودند.

Owen Davies در بهار سال 2020، درست چند روز قبل از تعطیلی شهر به علت همه گیری، از انگلستان به نیویورک سیتی نقل مکان کرد. مانند بسیاری از مردمی که در آن موقع در شهر زندگی می کردند، این عکاس در خیابان های تقریباً متروک قدم زد و دوچرخه سواری کرد و زمان را سپری کرد و حسی از خانه نو خود پیدا کرد.

در طول این کاوش ها، او مجذوب بعضی از ساختمان های عجیب وغریب تر شد که به نظر می رسید ناگهان در پیچ گوشه ای ظاهر می شوند. آنها احساس می کردند که سازه های ماورایی هستند که با معماری اطراف بیگانه بودند، اما رهگذران متوجه آنها نمی شدند. من آغاز به جستجوی آنها کردم و در پی چیزهای عجیب و غریب در شهری بودم که به حالت عادی بازگشته است.

منبع: designboom

227227

مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass مجموعه Light/Mass

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1403 بروزرسانی: 8 تیر 1403 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1502

به "گزارش تصویری، قدرت معماری بیگانگان در آمریکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری، قدرت معماری بیگانگان در آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید