آقای علیپور توجیه نکن ؛ شهامت عذرخواهی داشته باش

به گزارش مالزی ارزان، ملاقات استقلال و پرسپولیس منهای حرکت غیر عادی علیپور بعد از شادی گل عجیبش مقابل چشمان تماشاگران استقلال و نیمکت این تیم یکی از کم حاشیه ترین بازی های این دو تیم در سال های اخیر بود.

آقای علیپور توجیه نکن ؛ شهامت عذرخواهی داشته باش

به گزارش خبرنگاران، این حرکت از بازیکن با اخلاقی که همیشه با نمایش تصاویر شهدا به مقام والای آنها ادای احترام می نماید بعید به نظر می رسید. این شادی گل باعث شد که سکوهای استقلالی ها ملتهب گردد و آنها نیز با رفتاری غیر حرفه ای که مستحق برخورد کمیته انضباطی است به خانواده این بازیکن فحاشی نمایند. اگرچه این بازیکن در خاتمه نیمه اول به درخواست فرهاد مجیدی از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد اما 24 ساعت بعد از بازی دلیل عجیبی برای شادی گلش مطرح کرد.

علیپور در خصوص نحوه شادی پس از گلش گفت: از شانس بد یا خوب قرعه زمین طوری بود که حمله ما سمت تماشاگران استقلال بود. بعد از گل در آن جو سنگینی که استادیوم دارد تصمیم گرفتم که جلوی خبرنگاران و عکاسان این کار را انجام بدهم.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: نمی توانستم عکاسان را سمت دیگری ببرم که عکس شادی گل بگیرند و مجبور بودم رو به روی طرفداران استقلال این شادی را انجام دهم.

این دلیل او بیشتر نمایانگر توجیه کار اشتباهش است زیرا بیشتر عکاسان پشت دروازه دو تیم مستقر می شوند نه جایی که او به شادی پرداخت و درست مقابل نیمکت و تماشاگران تیم رقیب. بدون شک قصد علیپور از این حرف ها منحرف کردن افکار عمومی بوده و این بازیکن باید شهامت داشته باشد و به به جای توجبه کار اشتباهش عذرخواهی کند.

در همین رابطه امروز از برنامه ورزش و مردم گل پرسپولیس پخش شد و درست در زمانی که او با هم تیمی های خودش درباره نحوه شادی گل صحبت می نماید احمد نورالهی از او درخواست می نماید که این کار را انجام ندهد اما علیپور به حرف این بازیکن توجهی نمی نماید و کار خودش را انجام می دهد.

  • استقلال و پرسپولیس ؛ تصاویری دیگر از دربی تهران
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 15

به "آقای علیپور توجیه نکن ؛ شهامت عذرخواهی داشته باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای علیپور توجیه نکن ؛ شهامت عذرخواهی داشته باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید