رحمتی: اگر مشکل من هستم، از شهر خودرو می روم، بادامکی آخرین بازیکن مشهدی در سطح اول فوتبال ایران بود

به گزارش مالزی ارزان، سرمربی شهر خودرو گفت اگر مسئولان استانی با او مشکل دارند، حاضر است از راهنمایی این تیم کناره گیری کند.

رحمتی: اگر مشکل من هستم، از شهر خودرو می روم، بادامکی آخرین بازیکن مشهدی در سطح اول فوتبال ایران بود

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی رحمتی درباره شرایط تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما سال جاری تغییرات گسترده ای داشته است و ما تیمی کاملاً جوان را سازماندهی کردیم. بازیکنان زیادی از شهر خودرو جدا شدند و این باعث شد تمام اتفاقاتی که یک مربی در چندین سال مربیگری می تواند به دست بیاورد، در 10 هفته گذشته با آن دست و پنجه نرم کنم. کوشش کردم کجدار و مریز پیش بروم. شرایط در ابتدای کار سخت بود تا تیم ما به هماهنگی برسد. پس از لیگ قهرمانان آسیا زمان بسیار کمی برای تمرینات، بازی های تدارکاتی و هماهنگی بازیکنان داشتیم.

وی با بیان اینکه شهر خودرو رفته رفته بهتر می گردد، توضیح داد: به گواه کارشناسان فقط در یکی دو بازی کمی ضعیف بازی کردیم که یکی از آنها مقابل گل گهر سیرجان بود. در سایر ملاقاتها بازی قابل قبولی ارائه کردیم. اگر بدشانسی نمی آوردیم و موقعیت های ما گل می شد، خیلی بالاتر از صندلی فعلی قرار داشتیم و امتیازات بسیار بیشتری می گرفتیم. از دقیقه 25 مقابل استقلال و از دقیقه 35 برابر آلومینیوم 10 نفره شدیم که بازی قابل قبولی ارائه کردیم و شرایط برای ما بهتر شد.

سرمربی شهر خودرو در خصوص ملاقات روز گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل سایپا گفت: بازی سخت و حساسی داشتیم. با سایپا هم امتیاز بودیم و این تیم بازیکنان جوان، باانگیزه و کادر فنی خیلی خوبی دارد. ما توانستیم پیروز شویم و صندلی خود را در جدول بهتر کنیم. بعضی اتفاقات خارج از مسائل فوتبالی رخ داد که ما را آزار می دهد. سال گذشته برای من خوب بود و پیش از پذیرش سرمربیگری شهر خودرو، برای بازی کردن پیشنهاد هفت میلیاردی داشتم.

رحمتی با بیان اینکه برای قبول سرمربیگری شهر خودرو با مربیانی چون قلعه نویی، غلام پیروانی، یحیی گل محمدی و محمد مایلی کهن مشورت نموده است، توضیح داد: من سابقه مربیگری و مدرک ندارم، اما فکر می کنم 20 سال سابقه فوتبالی ام می تواند تضمینی برای موفقیتم باشد. کنار بزرگانی چون قلعه نویی، محمود یاوری، برانکو، کی روش، شفر، مظلومی و فرهاد کاظمی کار کردم و از تجربیات آنها در این زمینه استفاده می کنم تا کمبود کلاس های مربیگری را جبران کنم. این عزیزان به من مشاوره می دهند و در این راستا سخت به من یاری می نمایند.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد، در ادامه بیان نمود: یک روز مصاحبه می نمایند که نمی توانید در استادیوم امام رضا (ع) بازی کنید، بعد یک هفته کلنجار و نامه نگاری می کنیم و می بینیم یگان ویژه در استادیوم نیست. 10 دقیقه باید برای این موضوع تلف گردد. یک روز آمبولانس نیست و یک روز ما را به استادیوم راه نمی دهند. اعضای تیم را پشت درهای استادیوم نگه داشتند. اصلاً بحث اقتصادی مطرح نبود. در همه استان هایی که بازی کردم، تمامی مسئولان استان دست به دست هم داده و از تیم حمایت می کردند، اما اینجا این حمایت را به هیچ وجه حس نمی کنم.

سرمربی شهر خودرو درباره هزینه های مالک این باشگاه گفت: قصد حمایت از کسی را ندارم، اما مالکان باشگاه های شهر خودرو، نساجی، ماشین سازی و تراکتور از جیب خود هزینه می نمایند. حمیداوی در دو سال اخیر، 90 تا 100 میلیارد تومان هزینه نموده است. گفتن اینکه تیم مشکل اقتصادی دارد، حرفی بسیار چیپ است. ما مشکل قراردادی داشتیم و من احساس کردم تنهای تنها هستم. حدود یک ساعت قبل از بازی، اصولی (رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی) که شخصاً او را دوست دارم، مصاحبه کرد.

رحمتی با انتقاد از مدیران فوتبالی استان خراسان رضوی توضیح داد: شهر خودرو متعلق به خراسان، مشهد و مردم آن است و تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر محسوب می گردد. با این حال تیم را خیلی تنها دیدم. مگر می گردد تیم را برای یک بازی خانگی به استادیوم و امضای یک قرارداد راه ندهند؟ اصولی یک ساعت قبل از مهمترین بازی تیم گفت که شهر خودرو مشکل اقتصادی دارد و تیم ما را از لحاظ روانی به هم ریخت. اصولی اولین کسی بود که در مشهد با او جلسه داشتم و جمع بندی خوبی با هم داشتیم.

وی با بیان اینکه شهر خودرو به دنبال برگزاری تمرینات در زمین تمرین استادیوم امام رضا (ع) بود، گفت: صحبت های ما به همان جا ختم شد و هفته به هفته، توئیت های دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی را در فضای مجازی می دیدیم که به دنبال مطالبه 30 ساله استان از من و حمیداوی بود. حسین بادامکی، آخرین بازیکن استان مشهد است که در سطح اول فوتبال کشور بازی نموده است و اکنون کنار ماست. بادامکی هشت سال پیش فوتبال را کنار گذاشته است؛ یعنی حداقل در 20 سال گذشته هیچ بازیکنی از خراسان و مشهد، به سطح اول تیم ملی راه پیدا ننموده است.

وی با دفاع از عملکرد خود در تزریق بازیکنان بومی به تیم شهر خودرو اعلام نمود: دوستان این مطالبه را از رحمتی طی شش ماه و حمیداوی طی یک سال و نیم دارند، اما باید ببینند خودشان چه نموده اند. بازیکنان بومی ما از جمله محمدزاده، مهربان و نعمتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند. بدون شک نمی توان به همه بازیکنان بومی ظرف یک روز بازی داد. اکنون یک تیم لیگ یکی نیست که با آن بازی تدارکاتی کنیم و برای ملاقاتهای محبت آمیز به شهرهای اصفهان یا تهران سفر کردیم. همه ما متعلق به استان خراسان و شهر مشهد هستیم و روبه روی هم نیستیم.

سرمربی شهر خودرو با ابراز امیدواری به اینکه اتفاق خوبی برای این تیم رخ دهد، بیان نمود: طبق برنامه سه ساله ای که خدمت حمیداوی ارائه کردیم، کسب یک جام را برای سال سوم در نظر داریم که امیدوارم به این سمت پیش برویم. سه سال فرصت داریم بازیکنان بومی اضافه کنیم و من حتی در لیگ قهرمانان آسیا به امیرحسن جعفری که بازیکن امید ما بود، بازی دادم. مربیان قبلی به این بازیکنان در لیگ برتر هم فرصتی ندادند. فکر نمی کنم تیمی برای 200 میلیون تومان مشکل اقتصادی داشته باشد و این صحبت ها خیلی زشت و زننده است.

رحمتی با بیان اینکه تیمش ابتدا مشکل امضای قرارداد داشت، توضیح داد: من کارت سرپرستی تیم را گرفته بودم و برگه هایی را امضا کردم که سپس مسئله ای ایجاد نشد. ابتدای فصل همه بازیکنان از شهر خودرو جدا شدند. آنها سال ها برای تیم بازی نموده بودند و حق داشتند به تیم های بزرگتر و بعد به تیم ملی برسند. دیدگاه آنها باید افق دور باشد.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: همه بازیکنان جدید هم با نظر من جذب شدند و به آنها ایمان دارم. از آنها به خاطر بازی خوب مقابل سایپا تشکر می کنم و در این مسابقه به معنای واقعی یک تیم بودیم. با همه اتفاقاتی که رخ داد، در رختکن احساس کردیم فقط خودمان هستیم و خودمان و با جان و دل بازی کردیم. به گفته کادر فنی سایپا اگر عملکرد درخشان دروازه بان این تیم نبود، با نتیجه خیلی بهتری پیروز می شدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی شهر خودرو با گلایه از نقدها مطرح شده نسبت به نداشتن سابقه مربیگری بیان نمود: من باید مربیگری را از یک جا شروع می کردم. سال گذشته نه با قرارداد میلیاردی و نه با دیدگاه اقتصادی به شهر خودرو آمدم؛ بلکه عِرق خاصی نسبت به مشهد دارم و دوست داشتم در این شهر بازی کنم که این اتفاق فصل پیش رقم خورد. زمانی که پیشنهاد سرمربیگری شهر خودرو رسید، با حس خوب و لطف طرفداران مشهدی با خود گفتم برای شروع مربیگری، چه جایی بهتر از مشهد؟ و از کنار علی ابن موسی الرضا (ع) مربیگری را شروع کردم.

رحمتی با بیان اینکه مردم مشهد همواره به تیم شهر خودرو لطف دارند و از تیم حمایت نموده اند، اعلام نمود: از مسئولان استانی خواهش می کنم اگر با رحمتی یا حمیداوی مشکل دارند، به تیم شهر مشهد و تنها دلخوشی مردم ضربه نزنند. باید کنار هم بایستیم و دست به دست هم بدهیم تا شهر خودرو را به صندلی اصلی خود بازگردانیم. مسائل زیادی داشتیم، 9 بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند و بازیکن سرباز هم داشتیم. ما با مسائل زیادی روبه رو بودیم و ملاقاتهای سخت ما پشت سر هم بود.

پس از اینکه بازی ها سبک شد، این دوستان پشت ما را خالی کردند.، وی ضمن بیان این جمله گفت: خدا را شکر تیمم روسفید شد و سه امتیاز ملاقات با سایپا را گرفتیم. ما روز به روز بهتر می شویم و در آینده، جوانانی را به فوتبال ایران معرفی می کنیم که تحسین همه را برانگیزند. می توانستم به باشگاه بگویم بازیکن چهار یا پنج میلیارد تومانی جذب کند، اما نمی خواستم به خاطر موفقیت خودم، به جوانان بومی پشت کنم و آنها را نادیده بگیرم.

سرمربی شهر خودرو با انتقاد مجدد از اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: اصولی گفته است چرا اجازه داده شد رحمتی بدون مدرک سرمربی گردد! باید بگویم در کشور و فوتبال ما چه چیزی سر جای خود قرار گرفته است؟ حالا همه مسائل رفع شده و اینکه رحمتی مدرک و سابقه مربیگری ندارد، معضل فوتبال ما شده است؟ مگر همه مربیان، مربی به جهان آمدند؟ 20 سال در سطح اول فوتبال ایران بودم و این جَنَم را در خودم دیدم که می توانم این کار را انجام دهم.

رحمتی در ادامه اضافه کرد: اگر با من مشکل دارند، حاضرم به خاطر طرفداران بروم تا شهر خودرو لطمه نخورد و سهمیه برای مشهد بماند. مطمئن باشید صندلی ما خیلی بهتر از این می گردد. کادر فنی ما را می شناسید و می دانید مربیان خوب و سالمی کنار هم کار می کنیم. کوشش ما بر این است که صندلی شهر خودرو خیلی بهتر از این گردد.

خیلی ها منتظر هستند شهر خودرو یک بازی نتیجه نگیرد تا توئیت بزنند و در فضای مجازی فضاسازی نمایند.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: من نه به پشتوانه پدرم به این سمت رسیدم و نه حمایت شدم. من حرفم را قطع می کنم، اما اگر کارشکنی ها ادامه داشته باشد، دفعه بعد بی پرده حرف می زنم و بعضی مسائل را بازگو خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 618

به "رحمتی: اگر مشکل من هستم، از شهر خودرو می روم، بادامکی آخرین بازیکن مشهدی در سطح اول فوتبال ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: اگر مشکل من هستم، از شهر خودرو می روم، بادامکی آخرین بازیکن مشهدی در سطح اول فوتبال ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید