آپدیت نو دایینگ لایت 2 حالت عکاسی و مراحل نوی را به بازی می آورد

به گزارش مالزی ارزان، بازی دایینگ لایت 2 (Dying Light 2) به زودی یک به روزرسانی تازه دریافت خواهد نمود. در این به روزرسانی امکانات تازهی به بازی اضافه خواهد شد. نکته مهم اینجاست که این بسته به روزرسانی به طور کامل رایگان خواهد بود. شرکت سازنده بازی دایینگ لایت 2 در ابتدای عرضه اعلام نمود که از این بازی به مدت 5 سال پشتیبانی خواهد نمود.

آپدیت نو دایینگ لایت 2 حالت عکاسی و مراحل نوی را به بازی می آورد

در اصل این به روزرسانی فصلی تازه از بازی دایینگ لایت 2 است. نام آن نیز جای پای یک نایت رانر (The Footsteps of a Nightrunner) است. در این فصل تازه ما شاهد یک کاراکتر تازه به نام هارپر (Harper) هستیم. نایت رانرها یک گروه بزرگ در بازی دایینگ لایت 2 هستند. این افراد به مردم یاری نموده و در برابر زامبی ها مقاومت کردند.

بازیکنان می توانند هارپر را در فیش آی کنتین (Fish Eye Canteen) دیدار نمایند. این منطقه در میانه های بازی باز خواهد شد. مأموریت های تازه اضافه شده به بازی حول هارپر می گردند. شما باید به او یاری کنید تا دشمنان را از بین ببرد یا کارهای دیگر را انجام دهد. دو هیولای تازه نیز به بازی اضافه شده است. نام این دو موجود ولاتیل تایرانت (Volatile Tyrant) و ولاتیل هایو (Volatile Hive) است.

این فصل تازه مأموریت های روزانه و هفتگی را به بازی اضافه خواهد نمود. این موارد مانند همان چالش های هفتگی است که در عناوین مختلف ما مشاهده می کنیم. با انجام این چالش ها بازیکنام می توانند امتیازات مختلف را دریافت نمایند. قابلیت فوتو مود (Photo Mode) نیز به بازی اضافه شده است. با توجه به منظره ها زیبای دایینگ لایت 2 با این قابلیت می توان تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرد.

هفته گذشته شرکت تکلند (Techland) خاطرنشان کرد که دیگر از بازی دایینگ لایت 1 (Dying Light 1) پشتیبانی نخواهد نمود. حدود 7 سال از عرضه شماره 1 این مجموعه گذشته و دایینگ لایت 1 موفقیت خوبی را در دنیای گیمینگ بدست آورد. تکلند تصمیم گرفت تا یک نسخه کامل به نام دایینگ لایت: دفینیتیو ادیشن (Dying Light: Definitive Edition) را عرضه کند. در این بازی تمام محتوای عنوان اصلی به همراه موارد اضافه وجود دارند.

بازی دایینگ لایت 2 حدود 3 ماه پیش برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه شد. این بازی در ابتدای کار نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. حتی هواداران نیز از آن راضی نبودند. به علت اینکه مسائل زیادی داشته و باگ ها در سرتاسر بازی وجود داشتند. مخصوصاً اینکه دایینگ لایت 2 برای مدت زیادی در حال ساخت بود. به همین علت انتظارات از آن به شدت بالا بود. تکلند در این مدت در زمینه پشتیبانی بسیار خوب عمل نموده است. حال با گذشت چند ماه بازی شرایط خوبی داشته و می توان آن را به افراد دیگر توصیه کرد.

ویدیویی برای معرفی حالت عکاسی بازی منتشر شده است که در ادامه آن را برایتان قرار داده ایم.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1285

به "آپدیت نو دایینگ لایت 2 حالت عکاسی و مراحل نوی را به بازی می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو دایینگ لایت 2 حالت عکاسی و مراحل نوی را به بازی می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید