خرید لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه

به گزارش مالزی ارزان، اگر نگران از دست دادن اطلاعات و داده ها در کسب وکارتان و بعلاوه برقراری امنیت در سیستم خود هستید، ویندوز 10 می تواند این امنیت را به درستی فراهم سازد. با نصب و فعالسازی لایسنس ویندوز 10، نسخه های زیادی برای شما فعال خواهند شد و می توانید از آن ها استفاده کنید. با نصب لایسنس ویندوز 10 پرو شما می توانید از امکانات و ویژگی های زیادی در سیستم استفاده کنید. وجود آنتی ویروس های قوی دیفندر، مجموعه کامل نرم افزارهای کاربردی، قابلیت بیت لاکر برای رمزگذاری حافظه کل یا پارتیشن ها، قابلیت های تجاری، قابلیت نصب در سیستم های 64 بیتی، جلوگیری از هک سیستم، امنیت کامل اطلاعات در برابر سیستم های جاسوسی و استفاده از قابلیت های پیشرفته تنها چند مورد از مزایای ویندوز 10 هستند. شما با تهیه لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه می توانید از تمامی این امکانات بهره مند شوید.

خرید لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه

معرفی ویندوز 10 اورجینال

ویندوز 10 یک سیستم گرافیکی بسیار قوی و محبوب است. شرکت مایکروسافت در سال 2015 با توسعه و تغییراتی که روی ویندوز 8 و 8.1 ایجاد نموده، توانست ویندوز 10 را به عنوان جایگزین آن ها معرفی نماید. لایسنس ویندوز 10 این نرم افزار گرافیکی، در سیستم های مختلفی مانند سرورها، تبلت، کامپیوتر شخصی، گوشی های هوشمند و... عملکردی یکپارچه داشته و باتوجه به پرکاربرد بودن و ویژگی های زیادی که دارد، بیشتر کاربران رضایت خود را از آن اعلام نموده اند. مجوز استفاده قانونی از این نرم افزار به صورت کدی در اختیار کاربر قرار می گیرد که به آن لایسنس می گویند. با خرید لایسنس ویندوز 10می توانید از امکانات بسیار زیادی که در آن وجود داشته، بهره ببرید.

قابلیت های ویندوز 10

با وجود ارائه ویندوز 11 به وسیله مایکروسافت، به سبب رجحان هایی که ویندوز 10 دارد، این نسخه همچنان در میان کاربران پرطرفدار است. از قابلیت های ویندوز 10 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

· قابلیت تازه کورتانا (Cortana): کورتانا درواقع یک دستیار مجازی برای انجام اقدامات ساده است. این ابزار در کنار منوی استارت در لایسنس ویندوز 10جای گرفته و از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. با این قابلیت کارهای ساده و روزمره ای که با چند کلیک انجام می گرفتند، به راحتی قابل انجام خواهند بود.

· منوی Start: با فعال شدن ویندوز 10 روی سیستم، اولین گزینه ای که به چشم می خورد، منوی استارت است. با کیک روی آن مجموعه ای از پنل های پرکاربرد قابل مشاهده هستند. درواقع با وجود منوی استارت، آیتم ها و پنل ها از نظم خاصی برخوردار هستند. وجه تمایز لایسنس ویندوز 10 با نسخه های قدیمی، همین گزینه است.

· ایکس باکس لایو: کنسول بازی ایکس باکس که به وسیله مایکروسافت فراوری شده و پیشرفتهه، در فضای ابری ویندوز 10 به صورت آنلاین قابل اجرا است. این بازی مورد توجه گستره عظیمی از گیمرها قرار گرفته است. وجود رابط کاربری آسان و زیبای ویندوز 10 این محبوبت و علاقه را چندین برابر نموده است. با نصب و خرید لایسنس ویندوز 10 روی سیستم یا گوشی می توانید از انواع بازی های این کنسول بهره ببرید.

· Cloud Clipboard: با فشردن دکمه های Win+V می توانید از جملاتی که در حافظه کیبورد سیستم ذخیره شده اند، بهره ببرید.

· Snip & Sketch: این ابزار که در لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه وجود دارد، قادر به عکس گرفتن از صفحه سیستم بوده و امکان ویرایش و برش عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد. در ویندوز 7 و 8 این آیتم به وسیله Snipping Tool انجام می گیرد.

· قابلیت تایپ صوتی: لایسنس ویندوز 10 این امکان را برای شما مهیا ساخته تا بدون هزینه، در هر زمان بتوانید صدا را به متن تبدیل کنید. این آیتم بی نظیر، به شما یاری می کند تا از نرم افزارهای پولی که بیشتر آن ها دارای اشتباه تایپی هستند، استفاده نکنید. تایپ صوتی در ویندوز 10 بسیار دقیق و کارآمد بوده و به صورت حرفه ای عمل می کند. شما می توانید با لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه و نصب آن روی سیستم خود، علاوه بر امکان تایپ صوتی از امکانات دیگر ویندوز نیز بهره ببرید.

· منوی استارت مخفی: لایسنس ویندوز 10 دارای یک منوی استارت مخفی است؛ در صورتی که احساس می کنید منوی استارت برای شما کمی پیچیده و شلوغ به نظر می رسد، می توانید روی آیکون استارت راست کلیک نموده و از منوی مخفی که به شما نشان داده می گردد، استفاده نمایید.

· Task View: شاید بسیاری از افراد از وجود این آیتم بی خبر باشند. این آیتم در کنار آیکون کورتانا واقع شده است. Task View، پنجره های باز و فعالیت های روزانه شما را در سیستم نشان می دهد و دسترسی شما را به آن ها تسریع می بخشد.

· حالت دارک مود: اگر از فضای کاربری ویندوز خسته شده اید یا تکراری بودن صفحه برای شما آزاردهنده است، می توانید با فعال کردن حالت دارک به محیط کاربری خود تنوع ببخشید. برای این کار کافیست گزینه color را تایپ نموده و بعد از یافتن Choose your default app mode حالت Light را به Dark تغییر دهید.

ویژگی های بهبود یافته در ویرایش نسخه های ویندوز 10

ویندوز دیفندر

این ویرایش در نسخه های قدیمی نیز وجود داشته؛ اما در لایسنس ویندوز 10 کیفیت و عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد. درواقع ویندوز دیفندر نرم افزارآنتی ویروس بسیار قوی بوده که از سیستم در برابر بدافزارها و ویروس ها محافظت می کند.

ویندوز فایروال

با یاری این نرم افزار می توانید انتخاب کنید که کدام نرم افزارها به اینترنت دسترسی داشته باشند. بعلاوه با وجود لایسنس ویندوز می توان از حملات شبکه ای محافظت کرد.

ویندوز 10 هوم

این نسخه از ویندوز برای فضای کاربری و عمومی پیشرفته است. ویندوز هوم برای کسب وکار مناسب نیست. در این نسخه امکانات امنیتی رمزنگاری شده و رابط کاربری آسان، دسترسی سریع به پنل های لایسنس ویندوز و... آن را از دیگر نسخه های ویندوز متمایز نموده اند. در زیر به بعضی از قابلیت های لایسنس ویندوز 10 هوم می پردازیم.

ویندوز هلو

از این ویندوز برای باز کردن قفل جهت ورود به محیط کاربری لایسنس ویندوز 10 استفاده می گردد. به این صورت که برای نخستین بار که از اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده می کنید، ویندوز یک کد امنیتی یا PIN را در اختیار شما می دهد که با وارد کردن آن در دفعات بعدی یا استفاده از اثر انگشت یا تشخیص چهره می توانید قفل را باز نموده و به محیط ویندوز وارد شوید.

کورتانا

کورتانا به وسیله مایکروسافت طراحی شده و به عنوان یک دستیار مجازی این قابلیت را دارد که به صورت متنی و صوتی درخواست را دریافت کند و به آن ها پاسخ بدهد. در کورتانا پاسخ دهی به سوالات به وسیله Bing صورت می گیرد. علاوه بر آن در کورتانا پیش بینی وضع هوا، معین کردن تاریخ، تنظیم یادآور و... نیز انجام می گردد.

مایکروسافت استور

مایکروسافت استور یا فروشگاه استور پلتفرمی است که کلیه نرم فزارهایی که در سطح دنیا بر پایه لایسنس ویندوز 10 هوم هستند در آن یافت می شوند. از جمله این نرم افزارها می توان فیلم، موسیقی، انواع بازی، سرویس استریم ورزشی، نرم افزارهای شبکه اجتماعی و... را نام برد.

سخن پایانی

ویندوز 10 از قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قدیمی تر بهره مند است و بعضی کاستی های موجود در نسخه های قدیمی، در ویندوز 10 بهبود یافته اند. لایسنس ویندوز قابلیت و ویژگی های زیادی داشته که آن را از ویندوز 7 یا 8 متمایز ساخته اند. منوی استارت، قابلیت تایپ صوتی، Task View و کورتانا چند نمونه از بی نظیرترین توانایی های لایسنس ویندوز 10 هستند. البته ویندوز 11 که به وسیله مایکروسافت طراحی شده ، هنوز نوپا بوده و نمی تواند جایگزین ویندوز 10 گردد. اگر شرکت یا کسب وکاری دارید که به مدیریت داده یا برقراری امنیت اطلاعات، بیشتر احتیاج دارد، می توانید از لایسنس ویندوز 10 اینترپرایز استفاده نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1403 بروزرسانی: 18 شهریور 1403 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1512

به "خرید لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لایسنس ویندوز 10 مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید