آیفون 12 تمام این مدت قابلیت شارژ بی سیم معکوس را داشته است!

به گزارش مالزی ارزان، همان گونه که در خبر ها خوانده اید اپل در روز های گذشته از یک پک باتری مگ سیف برای تمامی مدل های آیفون 12 رونمایی نموده است. بعد از رخ دادن این اتفاق و رونمایی از این پک باتری، شاهد تأیید وجود قابلیت شارژ بی سیم معکوس در آیفون های 12 هستیم که با وجود منتشر شدن شایعه های مختلف درباره آن، اپل از آن هیچ صحبتی ننموده بود و هیچ وقت هم شاهد استفاده از آن در محصولات این شرکت نبوده ایم.

آیفون 12 تمام این مدت قابلیت شارژ بی سیم معکوس را داشته است!

اپل درباره این پک باتری مگ سیف می گوید زمانی که آن را به آیفونی متصل کنید که در حال شارژ شدن با استفاده از کابل لایتنینگ است، آیفون می تواند که این پک باتری را به صورت بی سیم شارژ کند. همین جمله نشان می دهد که آیفون های 12 می توانند به صورت بی سیم لوازم جانبی دیگر را شارژ نمایند.

تا قبل از رونمایی از این پک باتری مگ سیف به وسیله اپل، شایعه های مختلفی درباره وجود ویژگی شارژ بی سیم معکوس در آیفون های 12 و آیفون های 11 مطرح شده بود. با این وجود اپل هیچ وقت از وجود این فناوری در این آیفون ها صحبتی نکرده بود. البته به نظر می رسد که استفاده از این ویژگی تنها به شارژ کردن بی سیم پک باتری مگ سیف هم محدود شده است.

برای فعال کردن قابلیت شارژ بی سیم معکوس باید کاربران بعد از متصل کردن پک باتری مگ سیف به پشت آیفون، گوشی خود را با سیم به شارژر متصل نمایند. با وجود اینکه این قابلیت تنها به شارژ کردن پک باتری مگ سیف محدود شده است، ولی رخ دادن این اتفاق نشان دهنده این موضوع است که اپل در حال گام برداشتن در جهت درستی است و ممکن است که شاهد توسعه این قابلیت در آینده هم باشیم.

با توجه به این موضوع و شارژ شدن بی سیم معکوس پک باتری مگ سیف به وسیله آیفون، می توان گفت که این امکان وجود دارد که آیفون های 12 بتواند ایرپادز و ایرپادز پرو هم به صورت بی سیم شارژ کند، اما اپل فعلا این قابلیت را برای این منظور فعال نکرده است.

اپل بعلاوه می گوید که کاربران می تواند از ویژگی شاژر بی سیم معکوس در زمانی که آیفون به سیم شارژر متصل است، مانند زمان های استفاده از قابلیت CarPlay، برای شارژ کردن هم زمان آیفون و پک باتری مگ سیف استفاده نمایند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 940

به "آیفون 12 تمام این مدت قابلیت شارژ بی سیم معکوس را داشته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 تمام این مدت قابلیت شارژ بی سیم معکوس را داشته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید