استقلال همچنان صدرنشین تیم های ایرانی

به گزارش مالزی ارزان، تیم فوتبال استقلال تهران در جدیدترین رده بندی باشگاه های دنیا، همچنان عنوان نخست را در بین تیم های ایرانی حفظ نموده است.

استقلال همچنان صدرنشین تیم های ایرانی

به گزارش گروه وزشی خبرنگاران، بر اساس جدید ترین رده بندی باشگاه های فوتبال دنیا که امروز (26 اسفند) از سوی سایت clubworldranking اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با 2 پله سقوط نسبت به رده بندی قبلی و با 4090 امتیاز در رتبه 145 دنیا نهاده شد، اما همچنان در صدر تیم های فوتبال کشورمان ایستاده است.

پرسپولیس تهران با 4053 امتیاز و با 9 پله صعود نسبت به رده بندی پیشین خود در صندلی 150 دنیا و رتبه دوم ایران نهاده شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با 3039 امتیاز و با 2 پله صعود نسبت به رده بندی پیشین، در رده 237 دنیا و سوم ایران جای گرفت. تیم های شهرخودرو (250 دنیا، 2 پله صعود)، ذوب آهن (261 دنیا، 42 پله سقوط)، صنعت نفت (314 دنیا، 6 پله صعود) و تراکتور (339 دنیا، 5 پله سقوط) هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هفتم فوتبال کشورمان قرار دریافتد.

در سطح دنیایT صندلی تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با 15846 امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی دنیا است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با 13486 امتیاز با یک پله صعود بارسلونا را کنار زد و در رتبه دوم جای گرفت. تیم بارسلونا نیز با 13402 امتیاز به رده سوم سقوط نموده است.

تیم های ریورپلاته، بایرن مونیخ و پالمیراس برزیل هم در رتبه های چهارم تا ششم دنیا دنیا جای دارند. از نکات قابل توجه این رده بندی سقوط سه پله ای منچسترسیتی و قرار دریافت این تیم در رتبه هشتم، پایین تر از الهلال عربستان رده هفتمی است. گرمیو برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین هم تیم های نهم و دهم جدول دنیای هستند. سقوط یوونتوس به رتبه پانزدهم از دیگر شگفتی های این رده بندی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 81

به "استقلال همچنان صدرنشین تیم های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال همچنان صدرنشین تیم های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید