تور آلمان: افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین

به گزارش مالزی ارزان، آسان جت پرواز خود از فرودگاه تگل در برلین و اولین پرواز داخلی خود در آلمان را جشن گرفت.

تور آلمان: افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین خارج می گردد. این شرکت هواپیمایی انتظار دارد 18 میلیون مسافر به آلمان و از آلمان را جابه جا کند. هدف آن رقابت بیشتر، انتخاب بیشتر و هزینه های پایین تر برای مشتریان است.

پرواز EZY5569 به مونیخ پس از مراسم جشن افتتاحیه در فرودگاه، آغاز شد. مشتریانی که قصد پرواز با این هواپیما را داشتند، قبل از عزیمت یک هدیه دریافت کردند.

آسان جت بعلاوه از 19 جهت نو از فرودگاه تگل، از جمله چهار راه داخلی که این مرکز را به دوسلدورف، فرانکفورت، مونیخ و اشتوتگارت متصل می کرد تا هشت بار در روز اطلاع داد.

پرواز به 15 مقصد بین المللی، از جمله پروازهای تا 5 بار در روز به شهرهای کلیدی مانند وین و زوریخ و بعلاوه ارتباط منظم با مقصدهای محبوب: مانند مالورکا و کاتانیا در ماه های آینده انجام خواهد شد.

به زودی ایزی جت کل حمل و نقل هوایی فرودگاه تگل را پوشش می دهد و تقریبا 18 میلیون مسافر را از 18 مقصد به آلمان یا از 4 فرودگاه آلمانی به دیگر منطقه ها جا به جا می نماید.

توماس هاگلنسن، مدیرعامل شرکت ایزی جت گفت:

ما بسیار راضی هستیم که می توانیم با راه اندازی اولین جهتهای نو از Tegel شبکه هوایی خود را توسعه دهیم. ما می خواهیم در آلمان بیشتر رشد کنیم تا بتوانیم برای مسافران سفر را ساده و ارزان کنیم. آسان Jet یک همکار قابل اعتماد برای مردم، منطقه برلین و براندنبورگ برای مدت زمان طولانی بوده است. از زمان افتتاح پایگاه ما در Schonefeld در سال 2004، 50 میلیون نفر مسافر در حال حاضر با ما جا به جا می شوند.

هاگلنسن اضافه کرد:

ایزی جت حرف اول را در آوردن مهمان اروپایی به برلین می زند و نقش مهمی در تقویت صنعت گردشگری ایفا می نماید. ما نسبت به دیگر هواپیمایی ها تعداد بیشتری اروپایی به برلین می آوریم. پیشنهادهای ما در فرودگاه های برلین برای مسافران تجاری نیز بسیار مجذوب نماینده است. سفرهای روزانه از طریق دپارتمان پرواز زود هنگام به مقصدهای مهم در کشور آلمان و به کشورهای آلمانی زبان امکان پذیر است.

Haagensen گفت:

ما منتظر هستیم تا فعالیت های خود در برلین توسعه دهیم تا اکتبر سال 2020 ایزی جت را در دومین فرودگاه برلین، راه اندازی می کنیم. سپس برلین دومین پایگاه بزرگ آسان جت به استثنای لندن، خواهد بود، دو برابر مقدار هر پایگاه دیگر. این امر در سرمایه گذاری های بیشتر برای آسان جت نقش اساسی خواهد داشت.

Rainer Bretschneider، هماهنگ نماینده فرودگاه براندنبورگ و به عنوان نماینده دولت، گفت:

پس از نزدیک به 14 سال حضور آسان جت در شونفلد، اضافه کردن تگل در برنامه پرواز نشان دهنده تعهد قوی تری برای منطقه برلین-براندنبورگ است. پایگاه نو آسان جت موقعیت مکانی ما را تقویت می نماید، ارتباطات مجذوب نمایندهی را برقرار می نماید و فرصت های شغلی مهمی را در منطقه تضمین می نماید.

پروفسور Engelbert Lutke Daldrup، رئیس هیئت مدیره هواپیمایی برلنبرگ برلین گفت:

با این اتفاق، آسان جت موقعیت خود را در برلین توسعه می دهد؛ و باعث می گردد که TXL و SXF به مهم ترین محل برای شرکت های هواپیمایی خارج از انگلستان تبدیل شوند. تصمیم گیری آسان جت نشان می دهد که این منطقه برای صنعت حمل و نقل اروپا در آینده نیز اهمیت دارد و اهمیت فرودگاه ها را به عنوان رانندگان رشد در برلین و براندنبورگ نشان می دهد.

آسان جت بکار گرفته شده است تا در آلمان توسعه پیدا کند و هم اکنون در حال آموزش خلبانان نو است. در ماه دسامبر حدود 40 نفر خدمه آموزش دیده اند و 330 نفر دیگر فرایند انتخاب را گذرانده اند و در ماه های آینده آغاز به آموزش می نمایند.

30 خلبان اول در ماه ژانویه و فوریه آموزش خود را آغاز خواهند کرد و 255 خلبان دیگر هنوز در فرایند انتخاب قرار دارند.

تمام کارکنان با قراردادهای محلی، در آلمان مشغول به کار خواهند شد. آسان جت علاوه بر استخدام خدمه نو، هواپیماهای ایربرلین سابق را نیز در چند ماه آینده به ناوگان آسان جت اضافه خواهد نمود و برای حمایت از برنامه پرواز Tegel در طول این دوره، آسان جت هواپیماهای اضافی را در کنار هواپیماهای خود اجاره خواهد نمود.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1160

به "تور آلمان: افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید