انتقال چالش های شهر از زبان هنر به مردم باید ادامه دار باشد

به گزارش مالزی ارزان، شهر: مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران در جریان بازدید از نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان در خانه هنرمندان تهران گفت: استفاده از زبان رسا و موثر هنر برای بیان و انتقال مسائل شهر، مسیری است که باید ادامه پیدا کند.

انتقال چالش های شهر از زبان هنر به مردم باید ادامه دار باشد

به گزارش خبرنگار شهر، مصطفی کاظمی گفت: فرصتی دست داد از این نمایشگاه که به همت همکاران مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری برگزار گردید بازدید کنم. این نمایشگاه شامل بخش های کاریکاتور ،کارتون، عکس، مجموعه اسکیس های معماری و شهرسازی بود.

کاظمی گفت: موضوعاتی که در نمایشگاه به خصوص در بخش عکس و کارتون در معرض دید قرار گرفته موضوعات مهم و چالشی است .برخی از موضوعات از گذشته چالشی بوده اما اینکه از زبان هنر بتوانیم استفاده کنیم و این مسائل را به مردم انتقال دهیم زبان رسا وموثری است و باید این راستا ادامه پیدا کند، مطلبی که برای انتقال آن احتیاج به ساعت ها تبادل نظر وجود دارد با یک تصویر و کاریکاتور بیان می گردد. ضمن اینکه همان طور که چالش ها را بیان می کنیم باید راه چاره حل موانع را نیز بیان کنیم.

کاظمی گفت: همکاران باید بتوانند از تبادل نظری دو طرفه هنر استفاده نمایند و این فضا فراهم گردد که مردم نیز بتوانند از مسایل شهری عکس بگیرند و ما دیدگاه شهروندان را نیز داشته باشیم.

این نمایشگاه از 23 آبان تا 4 آذر در خانه هنرمندان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار گردیده و شامل مجموعه کارگاههای هنری شهرداری تهران در یک سال گذشته است که با رویکرد نگاه هنری به معضلات و موضوعات شهری تهران برپا شده است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 516

به "انتقال چالش های شهر از زبان هنر به مردم باید ادامه دار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال چالش های شهر از زبان هنر به مردم باید ادامه دار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید