اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟

به گزارش مالزی ارزان، احتمالا تا حالا برای شما هم پیش آمده باشد که کمی زودتر یا دیرتر از زمان مقرر به هتل محل اقامت خود رسیده باشید. سوال اینجاست که اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟ در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم در این باره صحبت کنیم و راهکارهایی را برای این شرایط به شما معرفی کنیم.

اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

اگر در هنگام برنامه ریزی سفر و در لحظه رزرو هتل این احتمال را می دهید که زمان رسیدن شما به مقصد و هتل، با زمان تحویل اتاق یکی نیست و کمی زودتر به هتل می رسید، در برخی موارد این امکان را دارید که در زمان رزرو، درخواست چک این زودتر از موقع خود را ثبت کنید تا در صورت موافقت هتل، اتاق رزرو شده شما، کمی زودتر از زمان قانونی و معین شده آن به شما تحویل داده شود. البته ممکن است با این درخواست شما موافقت نشود که در این صورت راه های دیگری وجود دارد تا از این اختلاف زمانی، بهترین استفاده را بکنید.

از اتاق چمدان هتل استفاده کنید

با تمام برنامه ریزی هایی که انجام می دهید باز هم امکان دارد اندکی زودتر به هتل برسید و این امکان وجود نداشته باشد که اتاق تان را زودتر تحویل بگیرید. اولین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید این است که وسایل همراه خود را سبک کنید تا بعد از آن بتوانید با خیالی آسوده تر در مورد زمان برنامه ریزی داشته باشید. بسکمک از هتل ها اتاق مخصوص چمدان دارند که برای مواقع این چنینی در نظر گرفته شده است.

بهتر است وسایل خود را به هتل بسپارید تا احتیاجی نباشد مدام آن ها را در پی خودتان به این سو و آن سو بکشید. البته توصیه ما این است که قبل از این کار، وسایل ضروری و مورد احتیاج و همچنین اشیا قیمتی خود را بردارید. با این کار می توانید با فراغ بال درباره زمان اضافه ای که دارید، تصمیم بگیرید.

امکان تعویض اتاق وجود دارد!

در برخی موارد این شرایط پیش می آید که شما اتاقی را از قبل رزرو کرده اید و کمی زودتر از زمان تحویل به هتل رسیده اید. احتمال دارد که در این زمان اتاق های دیگری در هتل خالی و آماده تحویل باشند. پیشنهاد می کنیم در این موارد با مسئول رزرواسیون هتل صحبت کنید و در صورتی که این امکان وجود دارد اتاقی دیگر را تحویل بگیرید. این اتاق ممکن است مبلغی بالاتر از اتاق رزرو شده شما داشته باشدT ولی در صورت موافقت هتل این احتمال وجود دارد که هزینه اضافی از شما دریافت نشود.

همچنین ممکن است اتاق هایی وجود داشته باشد که امکانات آن ها کمتر از موارد مورد انتظار قبلی شما باشد ولی بعد از دیدن آن ها متوجه تمیزی آن ها بشوید و ببینید که امکانات آن ، جوابگوی احتیاج شما خواهد بود و می توانید با رزرو آن ها، اندکی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. پس اگر زود به هتل رسیدید حتما احتمال در دسترس بودن اتاق جایگزین را با مسئول رزرواسیون بررسی کنید.

استفاده از امکانات تفریحی هتل را از دست ندهید

هتل های ارزان و اقتصادی به طور معمول امکانات رفاهی زیادی ندارند که اگر شما زودتر از زمان چک این به هتل رسیدید، بتوانید خودتان را سرگرم کنید. اما اگر هتلی را رزرو کرده اید که امکانات رفاهی فراوانی دارد و اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدید و امکان تحویل اتاق به شما وجود نداشت، می توانید با مسئول رزرواسیون درباره استفاده از امکانات تفریحی سوال کنید. منظور ما از امکانات در این نوشته، مجموعه های آبی و ورزشی هتل، رستوران، کافی شاپ و دیگر فضاهای سرگرم کننده آن است.

تا زمان تحویل اتاق به کارهای ضروری برسید

با خرید آنلاین بلیط هواپیما یا رزرو هتل گاهی فراموش می کنیم که ممکن است در سفر به پول نقد احتیاج داشته باشیم. حتی در برخی موارد هنوز پیروز به تبدیل پول خود نشده باشیم، به این ترتیب در فاصله تحویل اتاق از سوی هتل می توانیم به برخی کارهای ضروری رسیدگی کنیم. در سفرهای خارجی از مسئول رزرو هتل آدرس نزدیک ترین صرافی را بگیرید و برای تبدیل پول خود به آن مراجعه کنید.

از محل برگزاری جلسات و سمینارهای هتل استفاده کنید

اگر زودتر از ساعت ورود به هتل رسیدید، می توانید باز هم راهکاری وجود دارد تا از این زمان، استفاده مناسبی داشته باشید. هتل هایی هستند که مکانی تحت عنوان بیزینس سنتر یا مرکز تجاری در آن ها در نظر گرفته شده که می توانید در آن از امکاناتی مانند میز کار، اینترنت، کامپیوتر و مانند آن استفاده کنید.

حتی در صورتی که هتل این فضا را نداشته باشد، قطعا فضای لابی مناسبی برای وقت گذراندن دارید. اگر لابی هتل ها دارای کافی شاپ و امکاناتی نظیر میز و تلویزیون و اینترنت رایگان باشد، می توانید در زمان انتظار برای دریافت اتاق، از این فضا استفاده کنند. پس با خیال راحت دقایقی را به استراحت بپردازید تا اتاق شما آماده تحویل شود.

زمان خود را تا تحویل اتاق مدیریت کنید

شاید بگویید هیچ کدام از راهکارهای ارائه شده مناسب شما نیست و همچنین دوست ندارید وقت خود را با ماندن در هتل تلف کنید. پس پیشنهاد می کنیم نگاهی به برنامه سفر خود بیندازید و سری به جاذبه های نزدیک هتل بزنید. همچنین می توانید از مسئول رزرو هتل درباره جاهای دیدنی نزدیک و کارهایی که می شود در این فاصله انجام داد، راهنمایی بخواهید تا بتوانید به بهترین شکل از این زمان استفاده کنید. در نهایت اطلاع از قوانین و مقررات هتلی که در آن اقامت می کنید، به مدیریت هر چه بهتر زمان و جلوگیری از دردسرهای زودتر رسیدن کمک می کند.

اگر شما هم پیشنهاد کاربردی و جذابی در این زمینه دارید، با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

peyman dehghan

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1315

به "اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر زودتر از زمان ورود به هتل رسیدیم، چه کار کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید