بازسازی آپارتمان: تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله اخیر هرمزگان به وسیله بنیاد مستضعفان

به گزارش مالزی ارزان، رئیس بنیاد مستضعفان در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان از تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله اخیر هرمزگان به وسیله بنیاد مستضعفان اطلاع داد.

بازسازی آپارتمان: تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله اخیر هرمزگان به وسیله بنیاد مستضعفان

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در پی وقوع زمین لرزه اخیر در استان هرمزگان و وارد آمدن خسارت هایی به منازل مسکونی در منطقه ها زلزله زده، سید پرویز فتاح در تماس تلفنی با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، از اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای بازسازی منطقه ها آسیب دیده از زلزله اطلاع داد.

در تماس تلفنی رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار هرمزگان، سید پرویز فتاح گفت: با توجه به خسارت های وارد آمده به منازل مسکونی، بنیاد مستضعفان تامین سیمان مورد احتیاج برای بازسازی این منطقه ها را عهده دار می گردد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید نمود: این بنیاد سیمان رایگان برای بازسازی منازل آسیب دیده در این منطقه ها را با تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین خواهد نمود و سیمان های اهدایی برای بازسایی این منطقه ها تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی در سرانجام این تماس تلفنی اعلام نمود که بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا در صورت احتیاج، هرگونه کمکی را در اختیار مسئولان استانی برای حمایت از مردم زلزله زده این منطقه قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان عصر روز یکشنبه 23 آبان ماه، وقوع زلزله شدیدی در استان هرمزگان، باعث تخریب تعدادی از واحد های مسکونی و منازل مردم در منطقه ها زلزله زده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1072

به "بازسازی آپارتمان: تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله اخیر هرمزگان به وسیله بنیاد مستضعفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: تامین سیمان رایگان برای بازسازی منازل خسارت دیده در زلزله اخیر هرمزگان به وسیله بنیاد مستضعفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید