ترفندهایی برای دوستیابی که همواره به کارتان خواهد آمد

به گزارش مالزی ارزان، گرم و خوشرو باشید

خوش رو بودن و گرم گرفتن با آدم ها همواره جواب می دهد. به ویژه زمانی که وارد یک محیط تازه شده اید و در تلاشید تا دوستانی برای خودتان دست و پا کنید. می توانید موقع ورود به محیط با همه سلام و احوال پرسی گرمی داشته باشید. خوشرو بودن، یکی از جاذبه های هم برای پیدا کردن دوست و پارتنر است.

ترفندهایی برای دوستیابی که همواره به کارتان خواهد آمد

هماهنگی یک قرار بیرون از محیط همیشگی

اگر از کسی خوشتان آمده و می خواهید با او بیشتر آشنا شوید که اگر ممکن بود، رفاقتی به هم بزنید یا وارد یک رابطۀ عاشقانه شوید، پیشنهاد یک قهوه را مطرح کنید. ادامۀ ارتباط شما می تواند به کیفیت قرار اول بستگی داشته باشد. می توانید اطلاعات مهمی را با هم رد و بدل کنید و در یک کلام، راه نفوذ به قلبش را پیدا کنید.

بدون هیچ رتوشی خودتان باشید

آدم هایی که ادا در می آورند، نقش بازی م نمایند یا سعی دارند مغرور و مجذوب کننده به نظر برسندف اغلب پس زده می شوند. کمتر کسی حاضر است سمت کسی برود که از خود واقعی اش فرسنگ ها فاصله دارد.

در میان خیل بزرگ بازیگرها شما خودتان باشید. همین به اندازۀ کافی مجذوب کننده است.

موضوعی برای تبادل نظر پیدا کنید

گرم گرفتن و جوشیدن با آدم ها بسته به محیط های مختلف، قلق های خاص و متفاوتی دارد. اما معمولا پیدا کردن موضوعی برای صحبت نمی تواند چندان سخت باشد. می توانید از فیلم و کتاب آغاز کنید یا موضوع سیاسی اجتماعی داغ. اگر آدم ها فکر نمایند با شما حرف مشترک دارندف راحت تر جذب شما خواهند شد.

در جمع باشید

بودن در مرکز جمع، فعالیت کردن، نظر دادن و ایده پردازی می تواند توجه ها را به سمت شما جذب کند. شما در این مراودات می توانید خودتان را اثبات کنید و توجه کسی یا کسانی را جلب کنید که در ادامه می توانند تبدیل به برترین دوستان تان شوند.

به تنهایی سفر بروید

اگر جزو آن دسته آدم هایی هستید که همواره با یک گروه دوستی یا با خانواده به سفر می روید، پیشنهاد می کنیم، این بار سفر تنهایی را تجربه کنید. در سفرهای تنهایی، فرصت آشنایی با آدم های تازه بهتر مهیا می گردد و ممکن است در مین کسانی که دیدار می کنید، کسی را که می خواهید بیابید.

کار، هنر یا تفریح تازهی را آغاز کنید

وارد یک جمع کتابخوانی بشوید، حلقه های دوستان قدیمی را پیدا کنیدف ساز تازهی را آغاز کنید و یا دنبال علائق دیگری برودی که مستلزم حضور در جمع های تازه و ارتباط گرفتن با آدم های تازه است.

باشگاه یا استخر را امتحان کنید

تجربۀ ورزش دسته جمعی می تواند به شما برای آغاز یک دوستی خوب و دلچسب یاری کند. شما در یک تیم، علائق و دغدغه های مشترکی خواهید داشت پس در نتیجه می توانید حرف های زیادی برای گفتن پیدا کنید.

برای دانلود ARABIA | Arab Muslim Dating App بر روی لینک های زیر لطفا کلیک کنید:

  • Arab Dating & Muslim Dating (iOS)
  • Arab Dating & Muslim Dating (Android)
منبع: فوت و فن
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1378

به "ترفندهایی برای دوستیابی که همواره به کارتان خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهایی برای دوستیابی که همواره به کارتان خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید