توقف پشتیبانی واتساپ از نسخههای قدیمی iOS و اندروید

به گزارش مالزی ارزان، تهران(پانا) - پیام رسان واتس اپ اعلام کرد از سال 2021 به پشتیبانی از گوشیهایی که با نسخه های قدیمی اندروید و iOS کار می کنند، خاتمه خواهد داد.

توقف پشتیبانی واتساپ از نسخههای قدیمی iOS و اندروید

به گزارش ایسنا، در انتها سال 2020 واتس اپ در تلفنهای هوشمندی که نسخه سیستم عامل آنها پایینتر از iOS 9 و اندروید 4.0.3 است، دیگر کار نخواهد کرد.

صفحه پشتیبانی واتس اپ به کاربران توصیه کرده است برای بهره مندی از امکانات این پیام رسان، از جدیدترین نسخه های سیستم عامل iOS و اندروید استفاده کنند و اعلام کرده که واتس اپ برای آیفون از نسخه 9 به بعد و برای اندروید از نسخه های 4.0.3 به بعد پشتیبانی می کند. اگرچه تلفنهای هوشمند زیادی نیستند که با نسخه های قدیمی سیستم عامل iOS و اندروید کار می کنند اما لازم است توجه شود این تلفنها پشتیبانی از پیام رسان واتس اپ را از دست خواهند داد. برای آیفونها، همه مدلهای آیفون تا آیفون 4 پشتیبانی را از دست می دهند و کسانی که از آیفون 4اس، آیفون5، آیفون 5اس، آیفون 6 و آیفون 6اس استفاده می کنند باید سیستم عامل خود را به iOS 9 به بعد ارتقا دهند تا بتوانند همچنان از واتس اپ استفاده کنند.

برای اندروید هم گوشیهای زیادی نیستند که همچنان از نسخه های قدیمیتر از 4.0.3 استفاده می کنند اما برخی از مدلها شامل HTC Desire، ال جی اوپتیموس بلک، موتورولا Droid Razr و سامسونگ گلکسی اس 2 همچنان با نسخه های قدیمی اندروید کار می کنند و تا انتها سال 2020 پشتیبانی واتس اپ از آنها متوقف خواهد شد.

برخی از کاربران ممکن است با آپدیت سیستم عامل بتوانند همچنان از واتس اپ در گوشیهای مدل قدیمی استفاده کنند اما برخی دیگر ممکن است ناچار باشند گوشی جدیدی خریداری کنند تا بتوانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش نیوز18، واتس اپ در انتها هر سال به پشتیبانی از گوشیهای قدیمیتر iOS و اندروید انتها می دهد. سال گذشته هم به پشتیبانی از گوشیهای دارای سیستم عامل قدیمیتر از iOS 8 و نسخه اندروید قدیمیتر از 2.3.7 انتها داده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 579

به "توقف پشتیبانی واتساپ از نسخههای قدیمی iOS و اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پشتیبانی واتساپ از نسخههای قدیمی iOS و اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید