حضور شرکت شهر سالم در آیین راهیان نور ولایت 1400

به گزارش مالزی ارزان، مدیرعامل شرکت شهر سالم از اعزام آمبولانس ها و تیم های فوریت های پزشکی این شرکت به منطقه ها جنوبی کشور جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کاروان های راهیان نور ولایت اطلاع داد.

حضور شرکت شهر سالم در آیین راهیان نور ولایت 1400

به گزارش خبرنگاران، امیر نورمحمدی با اشاره به برگزاری آیین راهیان نور در روزهای انتهایی سال 1400 و روزهای ابتدایی سال تازه اظهارکرد: به دستور شهردار تهران سال جاری ظرفیت های شهرداری در خدمت آیین روحانی و بصیرت افزای راهیان نور ولایت 1400 قرار گرفته است. بر این اساس، شرکت شهر سالم نیز با گسیل آمبولانس ها و تیم های فوریت های پزشکی خود بعلاوه برپایی پایگاه بهداشتی و درمانی در منطقه ها مورد بازدید کاروان ها به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازد.

وی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را از ملزومات ارتقای فرهنگی و اخلاقی جامعه دانست و ادامه داد: شهرداری تهران حضور فعالی در برنامه راهیان نور ولایت 1400 سال جاری خواهد داشت و شرکت شهر سالم در راستای وظایف مصرح در اساسنامه و عمل به مسئولیت اجتماعی خود، خدمت رسانی به کارکنان شهرداری و سایر هم.وطنان راهی این سفر را در دستور کار خود قرار داده است.

نورمحمدی با بیان اینکه از صبح روز آدینه، بیستم اسفندماه اعزام کاروان های شهرداری تهران به منطقه ها جنوبی شروع می گردد و تا روز سه شنبه بیست وچهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: طبق برنامه، با هر کاروان یک دستگاه آمبولانس شرکت شهر سالم به همراه یک تیم فوریت های پزشکی راهی خواهند شد.

وی با اشاره به همراهی سه هفته ای شرکت شهر سالم با کاروان های راهیان نور ولایت 1400 گفت: علاوه بر استقرار پنج دستگاه آمبولانس، برنامه ریزی ما به طوری است که روزانه دست کم 10 نفر از نیروهای متخصص در حوزه فوریت های پزشکی در منطقه ها مورد بازدید مسافران حضور داشته باشند. بعلاوه تیم های تدارکات و روابط عمومی خدمات بهداشتی و درمانی را پشتیبانی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در سرانجام کارکنان شهرداری و سایر مسافران را به رعایت نکات بهداشتی به ویژه پروتکل های پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1233

به "حضور شرکت شهر سالم در آیین راهیان نور ولایت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت شهر سالم در آیین راهیان نور ولایت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید