حکم قاتل جورج فلوید مسائل پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی کند

به گزارش مالزی ارزان، دادستان کل آمریکا امروز در سخنانی توضیح داد: حکم قاتل جورج فلوید مسائل نظام مند پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی کند.

حکم قاتل جورج فلوید مسائل پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی کند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مریک گارلند دادستان کل آمریکا امروز چهارشنبه از آنالیز رفتار پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در این کشور اطلاع داد.

دادستان کل آمریکا در این خصوص گفت: این تحقیقات آنالیز خواهد نمود که آیا پلیس مینیاپولیس از الگوی عملی استفاده بیش از حد از زور استفاده می نماید یا خیر. این تحقیقات شامل اعتراضات اخیر نیز خواهد بود.

مریک گارلند در ادامه در مورد حکم قاتل جورج فلوید نیز تأکید کرد: حکم دیروز مسائل نظام مند پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی نماید.

این در حالیست که دیروز اعلام شد که افسر مسئول قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی مجرم شناخته شد.

بر اساس این گزارش، هیأت منصفه دادگاه مینیاپولیس در آمریکا، درک شووین افسر مسئول قتل جورج فلوید را در هر سه ردیف اتهام، مجرم شناخت.

این در حالی است که همزمان با اعلام رأی هیأت منصفه دادگاه آنالیز پرونده قتل جورج فلوید و مجرم شناخته شدن درک شووین افسر پلیس متهم در این پرونده در همه موارد اتهامی، ده ها شهروند آمریکایی غالباً آفریقایی تبار در مقابل دادگاه شهر مینیاپولیس تجمع کردند و علیه نژاد پرستی شعار سر دادند.

مقامات پلیس آمریکا پیش از این از اعلام آماده باش کامل به نیرو های پلیس این کشور برای مقابله با هرگونه شورش احتمالی در آستانه برگزاری دادگاه قاتل شهروند سیاه پوست این کشور توسط یک مأمور پلیس اطلاع دادند.

البته افزایش تدابیر امنیتی به شهر مینیاپولیس محدود نشده و استِیسی اسپل سخنگوی پلیس لس آنجلس نیز از افزایش تعداد مأموران پلیس و کوشش برای مهار اعتراضات احتمالی اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 802

به "حکم قاتل جورج فلوید مسائل پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم قاتل جورج فلوید مسائل پلیس مینیاپولیس را بازبینی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید