دارندگان فیش های قدیمی عمره چگونه ثبت نام نمایند؟

به گزارش مالزی ارزان، افرادی که فیش عمره قبل از سال 87 دارند، با فیش های قدیمی نمی توانند در کاروان ها ثبت نام نمایند.

دارندگان فیش های قدیمی عمره چگونه ثبت نام نمایند؟

دارندگان فیش عمره در دهه 70 با قیمت 150 هزار تومان در پست بانک ودیعه گذاری نموده بودند که این افراد برای نام نویسی در کاروان ها باید به شعب منتخب پست بانک مراجعه و پس از بستن حساب، فرم تأییدیه از بانک گرفته و آن را در اداره حج و زیارت استان خود ثبت نمایند.

بعلاوه دارندگان فیش عمره که تا خاتمه سال 85 با قیمت 200 هزار تومان در بانک ملی سپرده گذاری نموده بودند، باید به همان شعبه صادرنماینده مراجعه و فیش خود را به فیش های 800 هزار تومانی تبدیل نمایند. مدیر یکی از دفاتر زیارتی علی سماتی می گوید برای دارندگان فیش های قدیمی عمره، اولویت 301 صادر می گردد.

اولویت های یک تا 400 می توانند به عمره اعزام شوند که البته در بعضی از استان ها با توجه به استقبال نشدن از این سفر، اولویت ها تا 600 هم امکان نام نویسی دارند.

فیش های قدیمی 150 تا 200 هزار تومانی به صورت رایگان به فیش های 800 هزار تومانیِ سال 86 به بعد تبدیل می شوند. در آن سال ها، متقاضیان عمره با این مبالغ، حدود 60 درصد هزینه نهایی سفر را که کم تر از 500 هزار تومان بود، ودیعه گذاری نموده بودند. اکنون سازمان حج و زیارت هزینه نهایی عمره را 40 تا 45 میلیون تومان اعلام نموده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1492

به "دارندگان فیش های قدیمی عمره چگونه ثبت نام نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارندگان فیش های قدیمی عمره چگونه ثبت نام نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید