دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مطالبه گران البرزی ملاقات و مصاحبه کرد

به گزارش مالزی ارزان، نشست های هم اندیشی جداگانه دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مدیران، مطالبه گران و علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، برگزار گردید.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مطالبه گران البرزی ملاقات و مصاحبه کرد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، نشست هم اندیشی داود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مدیران و مطالبه گران البرز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور اعضای قرارگاه مبارزه با مفاسد مالی استان البرز و فعالان سابق دانشجویی و مطالبه گران استان البرز همراه بود دبیر ملی قرارگاه و مطالبه گران به بیان نظر ها و راه حل های خود پیرامون مفاسد مالی در این استان و سطوح ملی پرداختند. گودرزی ضمن تشریح مواضع و اهداف خود در زمینه مبارزه با مفاسد مالی از مطالبه گران حمایت کرد.

بعلاوه نشستی نیز با حضور علیرضا عباسی، نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در محل خانه ملت کرج برگزار گردید. در این نشست تعدادی از مطالبه گران استان البرز به بیان دغدعه های خود پرداختند.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی کشور در این جلسه نیز ضمن تبیین اهداف قرارگاه و تشریح شرایط فعلی کشور در مبارزه با مفاسد راه حل های همکاری موثر قرارگاه با مجلس شورای اسلامی را جهت تسریع در فرآیند مبارزه با فساد مالی تبیین کرد.

بعلاوه علیرضا عباسی در این نشست با اعلام حمایت خود از قرارگاه مبارزه با مفاسد مالی استان البرز و مطالبه گران سطح استان از تقویت این موضوع در البرز اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1272

به "دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مطالبه گران البرزی ملاقات و مصاحبه کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مطالبه گران البرزی ملاقات و مصاحبه کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد مالی با مطالبه گران البرزی ملاقات و مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید