دروس عملی در اولویت دانشگاه بیرجند نیست ، شروع سال تحصیلی جدید از 22 شهریور به صورت مجازی

به گزارش مالزی ارزان، مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند گفت: سال تحصیلی 1400- 1399 در دانشگاه ها از 22 شهریور و به صورت مجازی شروع می گردد و برای این ترم دروس عملی در اولویت دانشگاه نیست.

دروس عملی در اولویت دانشگاه بیرجند نیست ، شروع سال تحصیلی جدید از 22 شهریور به صورت مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سامان فرزین، مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند در مصاحبه با دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شروع سال تحصیلی در این دانشگاه از 22 شهریورماه است، گفت: فعلا هیچ کلاس حضوری برای دانشجویان نداریم و اولویت برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری است.

فرزین در مورد شرایط دانشجویان ورودی جدید نیز بیان نمود: این موضوع را وزارت علوم و ستاد ملی کرونا باید اعلام نمایند. البته به ما گفته شده که اگر ستاد ملی کرونا برای دانشجویان جدید، برگزاری کلاس های حضوری را مصوب کرد، به صورت محدود و طی یکی دو هفته هر دانشجو در دانشگاه حضور می یابد و پس از آن کلاس های دانشجویان جدید هم به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند شرح داد: با این حال هنوز در این خصوص از سوی وزارت علوم یا ستاد ملی کرونا به ما ابلاغی صورت نگرفته است.

وی درباره دروس عملی که از نیمسال گذشته مانده بود، شرح داد: این دروس عملی به صورت مجازی برگزار گردید و برخی از دروس هم که ضرورت حضور دانشجو را داشت، با هماهنگی استادان تغییر درس انجام شد تا در زمانی که امکان حضور دانشجویان وجود داشته باشد، این دروس به صورت کامل برگزار گردد.

فرزین برای دروس عملی در ترم جدید هم گفت: به دلیل شرایط ویژه کرونا به خصوص در استان های ما که در شرایط قرمز هستند، فعلا امکان برگزاری دروس عملی نیست و این دروس در اولویت دانشگاه قرار ندارد.

وی اعلام نمود:، اما برای دروسی که اجبار است و دانشجوی ترم آخر باید این دروس را بگذارند، قرار شده با هماهنگی ستاد ملی کرونا یک بازه ای را تعیین گردد، هر گروه به صورت محدود دروس عملی را ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 395

به "دروس عملی در اولویت دانشگاه بیرجند نیست ، شروع سال تحصیلی جدید از 22 شهریور به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروس عملی در اولویت دانشگاه بیرجند نیست ، شروع سال تحصیلی جدید از 22 شهریور به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید