درویش: با یک حمیت ملی کاری نشدنی انجام شد

به گزارش مالزی ارزان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با یک حمیت ملی یک کار نشدنی امروز اجرا شده است که این امر مسئولیت ما را سنگین تر می نماید.

درویش: با یک حمیت ملی کاری نشدنی انجام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جشن ملی واگذاری سهام سرخابی های مرکز گفت: با یک حمیت ملی یک کار نشدنی امروز صورت گرفته است. تا دیروز با هواداران پرشور باشگاه روبه رو بودیم و از امروز به بعد با مالکان محترم آنها روبرو خواهیم بود که این امر مسئولیت ما را سنگین تر می نماید.

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایل ناکامی تیم های ما در عرصه رقابت های آسیایی نداشتن بنیه اقتصادی بوده است که امیدواریم در ادامه راه با این فرایند خصوصی سازی با یک برنامه ریزی دقیق و با کوشش مضاعف به جایگاه اصلی خود در آسیا برسیم و این شدنی است. با حمایت دولت و شخص وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان خصوصی سازی این حرکت بزرگ شروع شد و از امروز برای کوچکترین بحث اقتصادی و سایر حوزه های باشگاه اتاق شیشه ای در دو باشگاه وجود خواهد داشت که زیر نظر مردم و نهادهای نظارتی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سرانجام گفت: بار دیگر از بانیان این اتفاق به ویژه از وزیر ورزش و جوانان و آقای قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی که به شدت پیگیر این اتفاق بودند و وقت زیادی گذاشتند تا این کار انجام گردد، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1215

به "درویش: با یک حمیت ملی کاری نشدنی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: با یک حمیت ملی کاری نشدنی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید