دوره آموزش آن لاین آنالیز تأثیر متقابل حلقه های زنجیره گردشگری برای تورگردانی در بندرعباس برگزار می گردد

به گزارش مالزی ارزان، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش آن لاین آنالیز تأثیر متقابل حلقه های زنجیره گردشگری برای تورگردانی در دوران شیوع کرونا در بندرعباس اطلاع داد.

دوره آموزش آن لاین آنالیز تأثیر متقابل حلقه های زنجیره گردشگری برای تورگردانی در بندرعباس برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، رضا برومند روز چهارشنبه 21 خردادماه با بیان این مطلب گفت: این دوره آموزشی مجازی و آنلاین با همکاری مؤسسه آموزشی گردشگری جهاد دانشگاهی هرمزگان و حافظان میراث جهانگیریه روز سه شنبه 27 خرداد برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه مدرس این دوره آموزشی رامین ذبیحمند عضو هیئت مدیره جامعه راهنمایان ایران است، اضافه نمود: در انتها دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی صادر می گردد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان تأکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند برای مشاوره و ثبت نام با شماره 07633684409 تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 249

به "دوره آموزش آن لاین آنالیز تأثیر متقابل حلقه های زنجیره گردشگری برای تورگردانی در بندرعباس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزش آن لاین آنالیز تأثیر متقابل حلقه های زنجیره گردشگری برای تورگردانی در بندرعباس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید