روسیه از تحت کنترل بودن کرونا اطلاع داد

به گزارش مالزی ارزان، رئیس جمهوری روسیه در بیانیه ای که در وب سایت کرملین انتشار یافت، بیان کرد، افراد در همه سطوح قدرت در کشورش به شکلی پویا، سازمان یافته و مسئولانه برای مبارزه با شیوع کروناویروس کوشش می نمایند و شرایط در این کشور کاملا تحت کنترل قرار گرفته است.

روسیه از تحت کنترل بودن کرونا اطلاع داد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین در این بیانیه فرارسیدن عید پاک مسیحیان ارتودوکس را تبریک گفت.

پوتین در ادامه این بیانیه اعلام نمود، تردیدی وجود ندارد که روسیه از همه چالش ها سربلند بیرون خواهد آمد.

او اضافه نمود: روسیه به صورت جامع تجارب کشورهای دیگر در مبارزه با کروناویروس را تحلیل نموده و به شکلی فعالانه با همکاران خارجی در این زمینه تعامل دارد.

همچنین پوتین اظهار کرد، تمامی محدودیت هایی که مقام ها اعمال نموده اند، برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا لازم است.

وی ادامه داد، مقام های روسیه با دقت و مطابق با شرایط موجود و فراتر از همه به جهت یاری به مردم از منابعشان در مبارزه با کروناویروس استفاده می نمایند.

پوتین پیش از این با تحسین کوشش های کشورش در مبارزه با شیوع کروناویروس گفته بود، روسیه توانسته است این تهدید را فعالانه مدیریت کند اما در عین حال اذعان کرد که تعداد موارد جدید ابتلای به ویروس در هر روز همچنان افزایش می یابد.

رئیس جمهوری روسیه اعلام نمود، هفته های آینده چگونگی ادامه شیوع ویروس در روسیه را تعیین خواهد نمود. او تأکید کرد که همه مکانیزم ها برای مبارزه با این ویروس باید به صورت موثر اجرا شوند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 170

به "روسیه از تحت کنترل بودن کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از تحت کنترل بودن کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید